بازدید 3332

مدیریت کارآمد بازار ارز مطالبه فراکسیون امید از رئیس بانک مرکزی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست مشترک اعضای فراکسیون امید با رئیس بانک مرکزی نمایندگان خواستار مدیریت کارآمد بازار ارز از سوی بانک مرکزی شدند.
کد خبر: ۷۶۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 16 January 2018

 

سید فرید موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حضور سیف رئیس بانک مرکزی در جلسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز فراکسیون امید رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت ساماندهی موسسات مالی و اعتباری و وضعیت رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران ارائه کرد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این نشست نمایندگان بر لزوم مدیریت کارآمد بازار ارز توسط بانک مرکزی تاکید کردند و همچنین نمایندگان خواستار شناسایی و برخورد با مدیرانی که در به وجود آمدن مشکل برای سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری نقش داشتند، شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: لزوم تسهیل در تقسیط اعتبارات روستایی که مصوبه قانونی دارد و همچنین اعمال مدیریت صحیح منابع و مصارف بانک های کشور جهت جلوگیری از تبعات مختلف آتی از دیگر مواردی بود که در نشست نمایندگان عضو فراکسیون امید مجلس با رئیس بانک مرکزی مطرح شد.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان همچنین تاکید داشتند که باید بانک ها در اجرای مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید که در رابطه با واگذاری شرکتهای تابعه شبکه بانکها است و برخورد با مدیران متخلف اراده قوی و نقش موثری ایفا کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر