بازدید 2602

زمان مراجعه دانشجویان برای دریافت تسهیلات دانشجویی

کد خبر: ۷۶۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 15 January 2018

فارس، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اعلام زمان مراجعه دانشجویان برای دریافت تسهیلات دانشجویی خبر داد و گفت: با صدور بخشنامه‌ای تقویم تسهیلات رفاهی نیمسال دوم تحصیلی 97-96 را به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ کردیم.

به گزارش فارس، ذوالفقار یزدان‌مهر مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اعلام زمان مراجعه دانشجویان برای دریافت تسهیلات دانشجویی خبر داد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، با صدور بخشنامه‌ای، تقویم تسهیلات رفاهی نیمسال دوم تحصیلی 97-96 را به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: براساس این بخشنامه معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها می‌بایست لیست‌‌های وام و واریز را برای تسریع در امر پرداخت در اسرع وقت تایید و به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارسال کنند.

یزدان‌مهر ادامه داد: سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان تا پایان نیمسال تحصیلی فعال است و همه دانشجویان از این طریق می‌توانند تقاضاهای خود را ثبت کنند. لیست‌هایی که تایید معاونت آنها بعد از تاریخ 17 اسفند 96 باشد در سال 97 توسط صندوق رفاه بررسی و پرداخت خواهند شد.

وی تصریح کرد:صندوق رفاه دانشجویان به علت تراکم پرداخت لیست‌های وام در پایان سال، امکان پرداخت وام تا پایان سال 96 به دانشگاه‌هایی که تا 16 اسفند لیست‌های خود را ارسال کنند، وجود خواهد داشت، در غیر این صورت پرداخت وام به سال 97 موکول خواهد شد.

به گزارش فارس، تقویم تسهیلات رفاهی نیمسال دوم تحصیلی 97-96 در ادامه امده است:

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر