بازدید 3321

تحریم مکرر ایران ازسوی آمریکا موجب نگرانی است

نماینده پارلمان ساحل عاج معتقد است اسرائیل هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده و برخی کشورهای اسلامی نباید صرفا به خاطر منافع خود از این رژیم حمایت کنند.
کد خبر: ۷۶۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 15 January 2018

 

ابراهیم کولیبالی در حاشیه برگزاری بیستمین نشست کمیته عمومی اتحادیه مجالس سازمان همکاری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص روابط برخی کشورها با اسرائیل گفت: دولت کشور ساحل عاج دولتی اسلامی نیست و با همه کشورها در ارتباط است اما در این میان با اسرائیل روابط خوبی نداریم.

نماینده پارلمان ساحل عاج بر همین اساس تصریح کرد: از آنجایی که اسرائیل به فلسطین ظلم کرده و حقوق ملت آن را پایمال می کند، با آنها مخالف بوده و همواره سیاست آنها را مورد انتقاد قرار داده ایم.

وی ادامه داد: همچنین نظرات اخیر ترامپ درباره ایران مبنی بر تحریم این کشور یا اظهارات او درباره فلسطین موجب نگرانی ما شده است لذا شاید با آمریکا هم روابط سیاسی داشته باشیم اما سیاست خارجی آنها با برخی کشورها را قبول نداریم.

نماینده پارلمان ساحل عاج در پایان با ابراز نگرانی از انتقال پایتخت اسرائیل به قدس خاطرنشان کرد: در گذشته مذاکرات صلحی برای کاهش تنش ها میان فلسطین و اسرائیل صورت گرفت که تأثیری نداشت چون اسرائیل به تعهدات خود پایبند نبود و در این بین برخی کشورهای اسلامی نیز برای منافع خود از اسرائیل حمایت می کنند که مورد تقبیح است و به جای آن، باید از کشور مسلمان فلسطین حمایت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان