بازدید 9675
۲

امارات و عربستان AFC را تهدید کردند

کد خبر: ۷۶۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 15 January 2018

یک مقام ارشد ورزشی امارات گفت: نمایندگان امارات و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا حتی به‌قیمت تحریم حاضر به بازی در قطر نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد خلفان الرمیثی، رئیس سازمان دولتی ورزش امارات گفت: پس از دیدار پنجشنبه گذشته هیئت عربستانی و اماراتی با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتیم تا بدون توجه به عواقب احتمالی و حتی تحریم در قطر بازی نکنیم.

وی افزود: ملزم به بازی در کشورهایی که نمی‌خواهیم، نیستیم! علاوه بر این روابط عربستان و امارات با قطر قطع شده و حریم هوایی و دریایی بسته است. ما نمی‌توانیم قوانین کشورمان را نادیده بگیریم و به قطر سفر کنیم. اگر شرایط فعلی ادامه داشته باشد، کنفدراسیون‌هایی هستند که تمایل دارند تا ما را به خود متصل کنند. ما چهار اسپانسر داریم که بالغ بر 250 میلیون یورو به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت می‌کنند.

این مقام ارشد اماراتی خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید کشورهایی را که دارای بحران هستند همانند اروپا از هم جدا کند. آنها اسپانیا و جبل‌الطارق را در یک گروه می‌گذارند و اوکراین را نیز از روسیه پس از جنگ چهار سال گذشته از هم جدا کردند!

رئیس سازمان دولتی ورزش امارات در پایان با اشاره به میزبانی کشورش از جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: آماده خوشامدگویی به تمام تیم‌ها از جمله قطر هستیم و امنیت آنها را از هر لحاظ تأمین خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
پشنهاد بسیار خوبی داده اند. AFC عربستان و امارات و بحرین را از کل آسیا جدا کنند و بگذارند آنها برای خودشان به هر شکلی که می خواهند بازی کنند و کاری هم به کار دیگر کشورهای اساییی نداشته باشند . البته آنها نباید هیچ سهمی هم در فدراسیون آسیا و جام جهانی داشته باشند. هر سال برای خودشان کاپ قهرمانی درست کنند از پولهای باد آورده نفتی جایزه های آنچنانی بدهند و بقیه موارد.
این چه منطقیه که اینا دارن آخه
خدایا مارو با کیا همسایه کردی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان