بازدید 8649

آنچه در جشنواره وب و موبايل ايران مي‌گذرد

کد خبر: ۷۶۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 15 January 2018

جشنواره وب و موبایل ایران، به عنوان بزرگترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود. از زمان تاسیس این جشنواره ده سال می‌گذرد و این رویداد در این مدت توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد. دهمین سال برگزاری این رویداد، تغییرات زیادی به همراه داشته است که نشان دهنده توجه مسئولین برگزاری، نسبت به کیفیت این دوره از رویداد است.

فرآیند ثبت نام

ثبت نام دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران طبق زمان بندی اعلام شده چهارشنبه ۲۶ مهرماه در ساعت ۱۰:۱۰ صبح آغاز شد و شرکت‌کنندگان تا 1 دی ماه فرصت داشتند که آثار خود را در این جشنواره ثبت کنند. بخش نگاه مردمی از تاریخ 1 دی ماه بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت‌نام آثار آغاز شد. در دوره های گذشته انتقاداتی به گروه بندی شرکت‌کنندگان، فرایند داوری و کیفیت شرکت‌کنندگان وارد بود اما پیش از آغاز رسمی فعالیت دبیرخانه جشنواره برای این دوره، هر سه مورد بارها مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت اصلاح شده‌اند.

سایت‌ها و اپلیکیشن های ثبت نام شده در این دوره

به طور کلی تعداد ۳،۶۴۳ سایت در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کردند و تمامی این وبسایت‌ها مجاز به شرکت در بخش نگاه مردمی هستند. از این تعداد ۲،۵۸۹ وبسایت توسط کمیته ثبت آثار تایید شد تا در بخش داوری شرکت کنند. و در بخش موبایل در مجموع ۴،۲۴۹ اپلیکیشن در دهمین دوره از جشنواره شرکت کرده است.

فرآیند داوری دهمین دوره جشنواره

داوری دهمین جشنواره وب و موبایل ایران از 9 دی ماه آغاز شده و مرحله اول داوری تا 3 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. سپس هیئت داوری از 4 تا 6 بهمن ماه به بررسی تخصصی آثار پرداخته و در نهایت 5 کاندیدا از هر گروه در تاریخ 6 بهمن ماه اعلام خواهد شد. مرحله دوم داوری از تاریخ 7 بهمن ماه آغاز میشود و تا 25 بهمن ادامه خواهد داشت.

برنده‌های بخش داوری و همچنین بخش نگاه مردمی در اختتامیه این رویداد در معرفی و از آنها قدردانی خواهد شد. به مناسبت جشن دهمین دوره جشنواره، برنامه‌های ویژه‌ای برای این رویداد تدارک دیده شده است. امسال در روز اختتامیه، شاهد برگزاری مرحله نهایی رویداد کارزار با دو جایزه 100 میلیون تومانی و 50 میلیون تومانی برای برندگان خواهیم بود و برای استارتاپ ها نیز فضای نمایشگاهی مخصوصی در نظر گرفته شده است.

مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

اختتامیه دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ 26 و 27 بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو ایران برگزار خواهد شد. و علاقه مندان تا پایان دیماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس evand.com/events/iwmf96 بلیت های این رویداد را با 50 درصد تخفیف تهیه نمایند.

حضور متفاوت آروند در جشنواره وب و موبایل ایران

یکی از تفاوت های امسال نسبت به جشنواره های قبلی، حضور شرکت آروند به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی در این جشنواره است.
شرکت آروند با ۱۳ سال تجربه در فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات الکترونیکی، دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، و عضو اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و اتحادیه تجهیزات مخابراتی است.

این شرکت در حال حاضر با در اختیار داشتن بیش از 100 نماینده فروش و 7 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، تأمین کننده فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مثل دیجی‌کالا، تاپ سان، اپل ان آی سی و سرفیس ایران بوده تا محصولات برندهای اپل و مایکروسافت را با گارانتی اصلی آروند با بهترین قیمت و کیفیت در دسترس مشتریان عزیز قرار گیرد.

گارانتی اصلی آروند شامل ضمانت سبز و ضمانت تکمیلی طلایی است. ضمانت تکمیلی طلایی آروند، دستگاه مشتریان را در مقابل حوادث اتفاقی که افراد ممکن است باعث آن شوند مانند شکستگی و آب‌خوردگی و یا نوسانات جریان برق و …، حتی فراتر از شرایط کارخانه سازنده، تحت پوشش خود قرار می‌دهد. همچنین شرکت آروند با بهره‌مندی از واحد تعمیرات تخصصی در حال خدمات رسانی به مراجعین مشتریان محصولات اپل و مایکروسافت است.

مسابقات و جوایز دوست داشتنی جشنواره

در اخر گفتنی است که در این دوره از جشنواره مسابقات جذابی توسط Anetwork طراحی شده است که به برندگان آن جوایزی همچون آیفون 8، ساعت هوشمند اپل، کنسول بازی و ایرپاد اپل توسط شرکت آروند اهدا خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل