بازدید 8875

اطلاعاتی درباره کودکی رهبر کره‌شمالی

کد خبر: ۷۶۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 14 January 2018

محافظ شخصی سابق رهبر کره‌شمالی که در حال حاضر در کانادا به‌سر می‌برد، اطلاعات جالبی درباره کودکی او فاش کرده است.

به گزارش ایلنا، محافظ شخصی سابق «کیم‌جونگ اون» رهبر کره‌شمالی اطلاعاتی جالب و جنجالی درباره کودکی اون فاش کرده و مدعی شده است که اون کودکی دائما پرتنش و خشمگین بود.

«لی‌یونگ گوک» ۱۱ سال نیز به‌عنوان محافظ «کیم‌جونگ ایل» پدر اون خدمت می‌کرد که بعدها موفق به فرار از کره‌شمالی شد.

روزنامه انگلیسی «میرور» به‌نقل از لی‌ یونگ گوک نوشت، وجود کیم‌جونگ اون، در دوران کودکی‌اش مخفیانه ماند.

وی افزود: «کیم‌جونگ اون زودرنج بود و به احساسات دیگران اهمیتی نمی‌داد و به خاطر آنها نیز احساس تاسف نمی‌‌‌کرد. او هر آنچه دلش می‌خواست را انجام می‌داد حتی داد زدن بر سر زن‌ها.»

لی که در ماه نوامبر گذشته از کانادا درخواست پناهندگی کرده است، می‌گوید که بارها اون را دیده است که در حال شکستن و خراب‌‌کردن اسباب‌بازی‌هایش بود به‌خصوص در دوران شش و هفت سالگی‌اش؛ برای این‌که او زمانی‌که خشمگین بود به عواقب کارهایش توجهی نمی‌کرد.

محافظ شخصی سابق رهبر کره‌شمالی همچنین گفته است که کیم‌جونگ اون، زودتر از موعد در یکی از مدارس‌های سوئیس تحصیل را آغاز کرد ولی نمرات درسی وی ضعیف بود؛ چرا که عاشق بستکبال و بازی‌های کامپیوتری بود.

لی همچنین خاطرنشان کرد که در جریان فرارش به چین در سال ۱۹۹۵ بازداشت شد و به اردوگاه کار اجباری منتقل شد که در آنجا تحت شدیدترین شکنجه‌های روحی و جسمی بود. ولی در سال ۲۰۰۲ بار دیگر به چین فرار کرد که موفق شد از آنجا به آمریکای لاتین و سپس به کانادا برود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی