بازدید 2158

بهبود وضعیت جوانان نیازمند همدلی همه دستگاه‌ها است

کد خبر: ۷۶۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 14 January 2018

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: امیدوارم با حمایت مجلس، زمینه همدلی همه نهادهای مرتبط با عملکرد جوانان فراهم شود و روز به روز شاهد تعالی جایگاه جوان در تمام لایه های اجتماعی کشور باشیم.

به گزارش مهر، محمدمهدی تندگویان افزود: مجلس شورای اسلامی به عنوان تجلی گاه حضور منتخبین مردم در دوره های مختلف، همواره شاهد تلاش نمایندگان، بالاخص در راستای حل مشکلات حوزه انتخابیه خود بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح مسائل کلان کشور، نظارت بر عملکرد دستگاه ها، قانونگذاری و تصمیم گیری در خصوص موضوعات استراتژیک کشور بر عهده این دستگاه مهم است.

معاون ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: موضوع جوانان نیز در قالب یکی از مسائل مهم کشوری و با هدف بهبود وضعیت جوانان کشور چه در زمینه اشتغال چه ازدواج و چه فراغت، نیازمند همیاری و همفکری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی گفت: در مدت حدود ۱۰۰ روز که بنده نیز در این حوزه مشغول به فعالیت شده ام، دیدار با چهل تن از نمایندگان محترم مجلس با موضوعیت جوانان محقق شد. به جد میتوان گفت که علاقه و تلاش نمایندگان مجلسدهم در راستای پیشبرد اهداف و استراتژی های متناسب با بهبود شرایط در حوزه جوانان قابل تحسین است.

تندگویان خاطرنشان کرد: در این راستا مراتب تشکر و قدردانی را از زحمات منتخبین مردم در مجلسشورایاسلامی ارج نهاده و از نمایندگان دغدغهمند در حوزهجوانان صمیمانه سپاسگزارم.

وی افزود: امیدوارم با حمایت این دستگاه کشوری، زمینه همسویی و همدلی همه نهادهای مرتبط با عملکرد جوانان فراهم شود و روز به روز شاهد تعالیجایگاهجوان در تمام لایه های اجتماعی کشور باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل