بازدید 5869
۳

مدیران دولتی پرسپولیس، از جیب مردم طارمی را بخشیدند

این 17میلیارد تومانی که می تواند سهمیه بسیاری از محرومان این جامعه باشد که شب تا صبح زحمت می کشند اما سفره آنها هر روز کوچک تر می شود.بازیکنی که براحتی پول تسویه حساب را برای خرید ماشین استفاده می کند نیاز به بخشش دارد؟ از جیب چه کسانی بخشیدید؟
کد خبر: ۷۶۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 14 January 2018

مصاحبه اخیر گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دردنامه ای برای نه تنها پرسپولیس که کل فوتبال و شاید مردم ایران است. او گفته این باشگاه 17 میلیارد و دویست میلیون تومان بابت جریمه هایش به بازیکنان پرداخت کرده و این در حالی است که بدهی 130 میلیارد تومانی مالیاتی و بدهی به علی دایی هنوز باقی است. 

به گزارش تابناک ورزشی، سوال مهم این است که آیا این 17 میلیارد و دویست میلیون تومان از جیب ملت را دادید؟پولی که بابت جریمه اقدامات مدیران اسبق پرسپولیس بود که از طرف سازمان تربیت بدنی سابق و وزارت ورزش کنونی برای پرسپولیس ساخته شده بودند. این 17 میلیارد تومانی که می تواند سهمیه بسیاری از محرومان این جامعه باشد که شب تا صبح زحمت می کشند اما سفره آنها هر روز کوچک تر می شود. این 17 میلیارد می توانست ورزشگاه و زمین تمرین و صرف یافتن استعداد ها بشود اما پرداخت شد بی آن که از این مدیران باز خواستی شود و بخش حقوقی اعلام می کند که مسبب این همه مشکلات کیست؟ مردانی چون طاهری و رویانیان چه پاسخی دارند که میلیارد‌ها از پول این ملت را به باد فنا دادند و تاوانی ندادند .

می‌پرسیم اگر جوان تحصیل کرده‌ای وامی از بانک بگیرد و در کسب و کار و یا خرید منزل صرف کند اما موفق به پرداخت آن نشود چون مهدی طارمی بخشیده می‌شود؟ بازیکنی که براحتی پول تسویه حساب را برای خرید ماشین استفاده می کند نیاز به بخشش دارد؟ نیازی نبود که طارمی را نگاه دارید. اما نباید او را در قبال این سوء رفتار مالی حداقل پرسش کنیم؟ این بازیکن شایسته تیم ملی است که دارد برای آن نقشه می کشد که در ازای آن راهی اروپا شود و به ریش ملت بخندد؟

آقای گرشاسبی نگفتند مسئولین قرارداد طارمی در بازگشت از ریزه اسپورت چه کسانی بودند که حالا روزه سکوت گرفته‌اند؟ این همه بوروکراسی اداری وجود دارد که افراد با ژن منتخب و غیر منتخب در باشگاه و وزارت ورزش مشغول به کار هستند اما چگونه چنین افتضاح مالی پیش می آید و باید خدا را شکر کنیم که پرونده ژوره با غرامت چندین برابر قراردادش و با این افزایش نرخ ارز به پایان رسیده است و هیچکس نمی پرسد آن قرار داد را چه کسانی امضا کردند؟ این نوابغ مدیریت بالاتر از هوینس مدیر عامل بایرن مونیخ بودند که بخاطر خلافهای مالی به زندان نیز رفت؟ خون امثال این آقایان و طارمی رنگین تر از هوینس‌ها بود؟ ای کاش فوتبال دولتی روزی به خاک سپرده شود.

منبع:آی اسپورت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هیس پرسپولیس تیم دردانه فدراسیون است
در فوتبال ایران چنان مافیائی وجود دارد که هیچ کس جرات ورود به آنهم ندارد . مطمئن هستم طارمی هم آلت دست چند نفر از همین آقایان بود برای بدست آوردن پول که سهم ناچیزی هم گیر خودش آمد ... تیم پرپولیس هم میخواد پیشرفت کنه یا نه
چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر