بازدید 8053
گزارش

رقابت 29گزینه برای ورود به ساختمان طلایی سئول/رییس بی رقیب!

برای پست ریاست سیدرضا صالحی‌امیری و محمود خسروی‌وفا نامزد هستند که خسروی‌وفا اعلام کرده در صورت حضور قطعی صالحی‌امیری روز مجمع از انتخابات انصراف خواهد داد. مشحون از نامزدی در پست نایب‌رئیسی و ساعی در پست خزانه‌داری انصراف خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۷۶۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 14 January 2018

29 نامزد برای حضور در هیات رئیسه و هیات اجرایی روز دوشنبه باهم رقابت می‌کنند و ترکیب مدیریتی کمیته المپیک ایران برای چهارسال آتی مشخص خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، انتخابات هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز دوشنبه برگزار می‌شود که 29 نامزد برای حضور در این دوره با هم رقابت می‌کنند. محمود مشحون از نامزدی در پست نایب‌رئیسی و هادی ساعی در پست خزانه‌داری انصراف خود را اعلام کردند. 

برای پست ریاست سیدرضا صالحی‌امیری و محمود خسروی‌وفا نامزد هستند که خسروی‌وفا اعلام کرده در صورت حضور قطعی صالحی‌امیری روز مجمع از انتخابات انصراف خواهد داد. در این صورت تنها نامزد برای این پست صالحی‌امیری خواهد بود. خسروی‌وفا نیز برای پست نایب‌رئیسی تلاش می‌کند که به نظر می‌رسد شانس زیادی برای کسب این کرسی دارد.

اعضای هیات اجرایی و هیات رئیسه در این دوره در نخستین گام بازی‌های آسیایی 2018 را پیش رو دارند و بعد از آن نیز بازی‌های المپیک نوجوانان در سال 2018، بازی‌های ساحلی و همین طور المپیک توکیو 2020 از مهمترین رویدادهای پیش رو است.

اسامی نامزدها به شرح زیر است:

ریاست: رضا صالحی‌امیری، محمود خسروی‌وفا

نایب‌رئیسی: رباب شهریان، محمود خسروی‌وفا، فضل الله باقرزاده، هاشم اسکندری، طاهره طاهریان، غلامرضا نوروزی، حسین بابوئی، علی مرادی، مجید شایسته، هادی ساعی

دبیرکلی: محمد درخشان، مهدی علی‌نژاد، علی مرادی، شاهرخ شهنازی، محمدصادق فرجی

خزانه‌داری: میترا نوری، کیکاووس سعیدی، مهدی علی‌نژاد

هیات اجرایی: محمد درخشان، محمدعلی صبور، سیدعبدی افتخاری، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی، محمدصادق فرجی، زهرا اینچه درگاهی، احمد ضیایی، فضل الله باقرزاده، مهدی تاج، خسرو قمری، مسعود خلیلی، مجید شایسته، محمد علیپور، محسن رضوانی، علی دادگر

Related image

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان