بازدید 4669

تمام سرحلقه‌های ناآرامی‌ها شناسایی شده‌اند

کد خبر: ۷۶۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 08 January 2018

معاون رئیس قوه قضائیه گفت: تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش‌ها و آشوب‌های اخیر بوده‌اند، شناسایی و یا دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حمید شهریاری در حاشیه راهپیمایی مردم شهر آبیک علیه ناآرامی‌ها و اغتشاش‌های اخیر توسط آشوبگران اظهار داشت: با اغتشاشگران، سردمداران اغتشاش و کسانی که آشوب و اغتشاش‌های روزهای اخیر را مدیریت و ساماندهی کرده‌اند، به طور قاطع برخورد شده و اشد مجازات برای آنان تعیین می‌شود.

وی افزود: هنوز آمار دقیقی از تعداد فتنه‌گران و آشوبگرانی که دستگیر شده‌اند ندارم، اما تمام افرادی که سرحلقه آشوب‌های اخیر بوده‌اند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

معاون رییس قوه قضاییه یادآور شد: آشوبگران و فتنه‌گران در درصدد هستند اندکی ابزارهای رسانه‌ای پیدا کرده و تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی شکل دهند.

شهریاری اضافه کرد: آن‌ها تصور می‌کنند با تبلیغات سوء می‌توانند ایده، افکار و عقاید پاک و سلیم جوانان را منحرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر بنده دشمنان و آشوبگران جز اهداف تبلیغاتی علیه نظام جمهوری اسلامی، امر دیگری ندارند و خودشان می‌دانند با انجام کارها و رفتارهای ناچیز و کوچک نمی‌توانند اثربخشی جدی در صحنه ملی کشور داشته باشند.

این مسئول قضایی کشور تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند در رسانه‌های خود با تبلیغات علیه نظام کارهای زشت خود را بپوشانند که به انجام مسائلی همچون آشوب‌های خیابانی، تخریب اموال عمومی و ... پرداخته و آن را عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، معاون رئیس قوه قضائیه در پاسخ به این سئال که آیا قوه قضائیه و دولت برنامه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی دارند، توضیح داد: در این خصوص جلساتی برگزار و مقرر شده از شبکه‌های داخلی حمایت کنیم تا مردم بتوانند از زمینه مناسبی برای ارتباطات خود به نحو احسن استفاده کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر