بازدید 18233
فوتو نیوز «تابناک»؛

دادستان کل کشور: رها بودن فضای مجازی به ضرر کشور است/وزیر بهداشت: "پالم" سرطان‌زا نیست

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۶۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 02 January 2018

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۱۵
کم‌کم دارم به این نتیجه می‌رسم که بهتره تلاش برای باشعورشدن رو کنار بگذارم، وگرنه اگه احیانا ذره‌ای شعور پیدا کنم، دیوونه می‌شم بس که تو این مملکت بی‌شعور فرضم می‌کنن.
گرسنگی ،فقر ،فساد فراوان ، از بین رفتن منابع طبیعی ،الودگی هوا، بیکاری ،نا امیدی و...... دلیلش اینترنت نیست دلیلش بی کفایتی برخی مسولان در اداره مشکلات کشوره. بیدار شید
خداحافظ تلگرام !!!!
فسم میخورم آقای وزیر که شما حتی یک قطره از روغن پالم لیتر چهارهزارتومانی استفاده نمیکنید نه خودت نه کل کابینه نه خانواده هاشون، حالا اگر سرطان نباشد ولی کبد و قلب را از کار میندازد و شما بفرمائید این همه رونق بیمارستان و جراح از کجا اومده؟!!!
رها بودن فضای مجازی؟!؟! چند وقت دیگه که اینترنت پرسرعت ماهواره ای کل فضای کشور رو پوشش داد، دیگه کسی از اینترنت داخلی استفاده نخواهد کرد، دیگه اونزمان نه فیلتر معنایی داره و نه حتی استفاده از خدمات اپراتورها. تمامی تماسهای تلفنی هم توسط همین پیامرسانهای مجازی انجام خواهد شد‌. اونزمان که مخابرات به هیچ کاری نیاد چکار خواهند کرد؟! راه حل های اینطوری از نوع بزن و در رو هیچ عاقبتی نداره. دولتمردها باید درجهت خواست و اراده مردم حرکت کنند
همچین هم رها نیست که همه جا قبلش هم فیلتر بوده. بعد هم اگر کسی میخواد از پیام رسان داخلی استفاده کنه کسی جلوش رو نگرفته.
مگه وزیر بهداشت بجز جذب بودجه و ریختن آن در جیب پزشک وظیفه دیگه ای هم داره؟
کار را به دست برخی مدیران نا بلد دادن بزرگترین ضربه به کشور هست.تقصیر تلگرام و اینستا گرام نندازیم.
چرا نوشتی فضا مجازی؟!!
به مرگ گرفتن كه به طب راضي شيم ، بنزين 1500 نمي شه نگران نباشيد ، 1200 مباركتون باشه ، به ميمنت اين لطف عظيم همه يه كف مرتب
تو رو خدا مسیولین ، یه کم کمتر حرف بزنند. هر چی بیشتر حرف میزنید مردم رو عصبانی تر میکنید
جناب وزير بهدلشت : روغن پالم سرطان زا نيست ؟. سكته زا چي؟
به جای فضای مجازی یک فکری برای بیکاری فساد پارتی بازی فقر کم ابی و خشک سالی الودگی هوا کنید
هیچ خبر دارید امسال میزان بارش 0 بوده اقایون باز خواب هستین؟
باید این مردم از بی ابی بمیرن تا بعد مسئولین بیدار بشن؟
کشور ما باید به امریکای جنایتکار بگوید ما حاضریم به مناشیر سازمان حقوق بین ال ملل گردن بگذاریم اما تو و بچه نا مشروعیت یعنی اسرائیل کودک کش هم باید گردن بگذارد
آیا زمان افزایش آزادی های مدنی فرا نرسیده؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان