بازدید 9726
گزارش تابناک

درآمد6میلیاردی ازفروش پیراهن تیم ملی،اینگونه ممکن می شود

عداد ایرانیان علاقمند نیز بیشمار است و نباید فراموش کرد که میلیون ها ایرانی در بیرون از کشور نیز زندگی می کنند که عاشق این پیراهن هستند.با برنامه جامع فدراسیون و پشتوانه برخورد قضایی با سوء استفاده کنندگان از اقلام با نشان تیم ملی و تولیدکنندگان غیرقانونی می توان به آسانی به درآمد شش میلیرد تومانی رسید
کد خبر: ۷۶۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 31 December 2017

فدراسیون فوتبال ایران پیش بینی کرده که حدود ۱.۵میلیون دلار از طریق فروش لباس‌های تیم ملی ایران درآمد داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، این درآمد در سایر کشورهای شبیه به ایران در جمعیت و تعداد علاقمند، درآمد چشمگیری محسوب نمی شود ولی در کشور ما ساز و کار اقتصادی لازم برای این امر مهیا نیست هر چند با برنامه جامع فدراسیون و پشتوانه برخورد قضایی با سوء استفاده کنندگان از اقلام با نشان تیم ملی و تولیدکنندگان غیرقانونی می توان به آسانی به این فروش رسید. همچنین استفاده از توان سایت های بزرگ فروش اینترنتی در داخل و خارج این شانس به طرز چشمگیری افزایش هم پیدا می کند و اینکه حتی بتوان بیش از این درآمد نیز برای فوتبال ایران کسب کرد، کم نیست.

درآمد6میلیاردی ازفروش پیراهن تیم ملی،اینگونه ممکن می شود

درآمدی که با توجه به رعایت نشدن کپی رایت در ایران و نرخ بالای دلار، کمی سخت می شود اما با توجه به علاقه قشر عظیمی از مردم به تیم ملی و همچنین تمایل زیاد به در اختیار داشتن پیراهن اصل تیم ملی به رغم گرانی آن بسیار ممکن خواهد بود و فدراسیون در این باره با کمی دقت ، می تواند به درآمد حدود شش میلیارد تومان از کمپانی معروف آلمانی برسد. در زیر محاسبات کسب این درآمد را می بینید و بهتر است اگر شما هم یکی از هواداران تیم ملی هستید و برخورداری مالی هم دارید، خود را برای خرید یک پیراهن بیاد ماندنی تیم ملی ایران و حمایت از مردان ملی پوش آماده کنید.

قیمت لباس تیم ملی برای هر هوادار ایرانی

آدیداس موفق ترین شرکت تولید کننده پوشاک ورزشی است که بیشترین سهم از تهیه پوشاک تیم‌های حاضر در جام جهانی را به خود اختصاص داده است. این شرکت برای همه تیم‌ها تقریبا از یک تکنولوژی و جنس مواد پارچه ای برای تولید لباس بهره می برد و قیمت‌ها نیز کمابیش در یک دامنه قرار دارد هر چند پیراهن برخی تیم های معروف و مدعی دنیا قطعا بخاطر هزینه برند آن و تمایل جهانی برای خرید آن در کشورهای بیطرف و غایب جام، بیشتر است.

تبدیل قیمت ارزی آدیداس برای پوشاک تیم‌های مختلف، این نرخ ها برای لباس تیم ملی ایران قابل پیش بینی است:

پیراهن بدون اسم بازیکن: ۱۰۷.۴۰ دلار (۴۴۵ هزار تومان)

پیراهن با اسم بازیکن: ۱۲۵.۲۱ دلار (۵۱۹ هزار تومان)

شورت ورزشی: ۴۷.۷۳ دلار (۱۹۶ هزار تومان)

طبق قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس، این شرکت ۱۵درصد از درآمد خود از فروش لباس تیم ملی را باید به فدراسیون فوتبال ایران بدهد. اگر آدیداس بتواند ظرف مدت یکسال که جام جهانی خرداد آینده هم در آن بازه زمانی وجود دارد و جام ملتهای آسیا هم به آن نزدیک است، ۱۰ میلیون دلار از فروش لباس ایران به هواداران درآمد داشته باشد، طبق پیش بینی‌های فدراسیون فوتبال ۱.۵ میلیون دلار به تیم ملی می‌رسد.

برای محقق شدن ۱۰ میلیون دلار فروش، آدیداس باید ۷۹۸۶۵ عدد از پیراهن ۱۲۵ دلاری ایران را به فروش برساند یا این شرکت می‌تواند با فروش ۵۷۸۰۳ دست لباس (پیراهن و شورت ورزشی) ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد. این ارقام بزرگ هستند اما تعداد ایرانیان علاقمند نیز بیشمار است و نباید فراموش کرد که میلیون ها ایرانی در بیرون از کشور نیز زندگی می کنند که عاشق این پیراهن هستند و می خواهند یکی از آنها را خودشان و اعضای خانواده شان بر تن کنند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر