بازدید 3775

اجرای فاز سوم رجیستری موبایل از امشب

با اضافه شدن گوشی‌های 3 برند دیگر به برندهای مشمول رجیستری، آخرین فرصت فعال کردن این گوشی‌ها تا قبل از ساعت 23:59 امروز جمعه است.
کد خبر: ۷۵۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 29 December 2017

با اضافه شدن گوشی‌های 3 برند دیگر به برندهای مشمول رجیستری، آخرین فرصت فعال کردن این گوشی‌ها تا قبل از ساعت 23:59 امروز جمعه است.

به گزارش فارس، طرح رجیستری (ثبت مشخصات) گوشی تلفن همراه که از 14 آذر ماه آغاز شده است، در مرحله اول فقط گوشی و تبلت‌های آیفون مشمول این طرح شده‌اند و از 4 دی ماه نیز سه برند جدید بلک بری، گوگل‌پیکسل و موتورولا مشمول این طرح شدند.

دارندگان تلفن همراه از سه برند جدید باید تا قبل از ساعت 23:59 روز جمعه مورخ 96/10/08 با قرار دادن سیم‌کارت، تلفن همراه خود را فعال کنند و توصیه اکید می‌شود که انجام این فرآیند را به ساعات پایانی روز جمعه موکول نکنند.

کاربرانی که این دستگاه‌ها را دارند و پیغامی مبنی بر اینکه دستگاه با مشخصات زیر جزء دستگاه‌های قانونی ثبت شده نیست، باشد و از تاریخ «مشخص شده» در شبکه سرویس نخواهد گرفت» را با سر شماره HAMTA یا 7777 دریافت کرده‌اند، باید تا قبل از قطع‌شدن تلفن همراه خود، یکی از 3 اقدام ذیل را انجام دهند.

*عودت دستگاه به فروشنده

کاربر می‌تواند، به فروشگاهی که دستگاه را از آن خریداری کرده‌ مراجعه کند و تلفن همراه را به فروشنده عودت دهد. فروشنده ملزم به قبول تلفن همراه و پس دادن وجه پرداختی یا تعویض تلفن همراه شما با یک تلفن همراه قانونی است. خریداران باید جهت اطمینان از قانونی بودن تلفن همراه، حتماً از طریق کد دستوری #7777* از اصالت تلفن همراه اطمینان حاصل کنند.

*ثبت شکوائیه در سازمان‌های تعزیراتی

در صورت عدم همکاری فروشنده، خریدار می‌تواند با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی سازمان تعزیرات به آدرس www.tazirat135.ir یا سازمان حمایت مصرف‌کنندگان به آدرس www.cppo.ir نسبت به تنظیم و ثبت شکوائیه اقدام کند.

*ثبت تلفن همراه در گمرک

درصورتی که تلفن همراه به‌صورت مسافری وارد شده، اما حقوق و عوارض گمرکی آن را در هنگام ورود به کشور پرداخت نشده، باید با مراجعه به گمرک مبدأ ورودی و پرداخت حقوق و عوارض گمرکی تلفن همراه، نسبت به ثبت آن اقدام شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست