بازدید 17552
کوروش روشن، وکیل رحیمی؛

هم نامه منسوب به محمدرضا رحیمی کذب است و هم خبر بازداشت بنده

وکیل محمدرضا رحیمی، نامه‌ای که این روز‌ها در برخی رسانه‌های معاند تحت عنوان نامه رئیس کل وقت دیوان به مقام معظم رهبری منتشر شده را تکذیب کرد و گفت: در تماسی که با موکل خود داشتم، معلوم شد، نامه‌ای که این روز‌ها در برخی رسانه‌های خارج از کشور منتشر و در آن از برخی اسامی نام برده شده، اساسا وجود خارجی نداشته است.
کد خبر: ۷۵۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 24 December 2017

وکیل محمدرضا رحیمی نامه‌ای را که این روز‌ها در برخی رسانه‌های معاند تحت عنوان نامه رییس کل وقت دیوان به مقام معظم رهبری منتشر شده، تکذیب کرد و گفت: چنین نامه‌ای اساسا وجود خارجی ندارد.

به گزارش «تابناک»؛ کوروش روشن با اعلام این خبر گفت: در تماسی که با موکل خود داشتم، معلوم شد، نامه‌ای که این روز‌ها در برخی رسانه‌های خارج از کشور تحت عنوان نامه رئیس کل وقت دیوان به مقام معظم رهبری منتشر و در آن از برخی اسامی نام برده شده است، اساسا وجود خارجی نداشته است.

این وکیل دادگستری در ادامه با اشاره به خبری که در خصوص بازداشتش منتشر شده و علت آن، انتشار آن نامه کذایی ذکر شده، گفت: این خبر هم کذب است و بنده بازداشت نشده‌ام. از قیاس این دو خبر می‌توان به کذب بودن این سناریو پی برد.

نکته جالب توجه در این میان، جزئیاتی است که در خصوص بازداشت این وکیل منتشر شده بود تا این گونه القا شود که نامه رحیمی صحت دارد و واقعی است و به دلیل انتشار آن، وکیل وی بازداشت شده است؛ بازداشتی که مدعی بودند دلیل آن مشخص نشده و جزئیاتی از آن در دست نیست؛ شیوه‌ای خاص برای باورپذیر کردن این خبر کذب!

خبر کذبی که در آن ادعا شده بود، محمدرضا رحیمی، رئیس اسبق دیوان محاسبات کشور و معاون اول رئیس دولت دهم، طی نامه‌ای به رهبر انقلاب به تاریخ اواخر اسفندماه سال ۱۳۸۵، در خصوص قرارداد نفتی کرسنت مطالبی به رشته تحریر درآورده، از مفاسدی پرده برداشته و اسامی مفسدان را اعلام کرده است.

نامه‌ای که مدعی شده بودند به دلیل افشای اسامی افرادی که در آن قرارداد پورسانت دریافت کردند، موجب توبیخ رحیمی شده بود و حتی از آن فراتر، ادعا شده بود که جزئیات آن در پرونده‌ای مطروح در این خصوص در دیوان لاهه نیز آمده است؛ ادعا‌هایی که در برخی رسانه‌های معاند منتشر و بر اساس شان، نتیجه گیری‌هایی خاص مطرح شده بود، ولی اکنون ثابت می‌شود که از بیخ و بن کذب بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۹
آره
متوجه شدم
جدی؟؟؟/
ايران بهشت تكذيب ها
کدوم نامه میشه متن ان را منتشر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
دوباره کنجکاوی کردی ؟ بچه خوبی باش زیادی سوال نکن .
میخوای آزاد شی ... درک میکنم ولی ممنون بابت سندی که از خود بجا گذاشتی!
پس اون سند ها چی بود؟
اگه تکذیب نبود مسئولان چکار میکردن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
خودکشی !
نمیدونم چرا همیشه خبرهای ما توسط دولت و مقام ها تکذیب میشه و خبرها دروغ خوانده میشوند اما در خارج از کشور اگر خبری از فساد یا افشا باشد همیشه درست از آب در میاد
دروغ چرا مردم خوب مسايل رامتوجه ميشن يكي رو ميگيرن يكو رو ازاد ميكنن كه .......
تكذيب بدتر ميشه ومردم متوجه اصل موضوع ميشن
لطفا از اين به بعد مسوليني كه مشکلی نداشتن معرفي بشن ليست كمتري داره وراحتر براي انتشار
دیگه نمیدونیم چی راسته چی دروغ یا کی راست میگه کی دروغ!
بردند به یغما همه سیم و زر ایران مارا نگزارند به یک خانه ویران یا رب بستان داد فقیران ز امیران
لاالله الا الله بابا ففط باید همه توجه داشته باشیم معاندین خارج وحقیران د اخلی مواافق شان چهل سال دارند معاندت مکنند ما باید مراقب باشیم غلطی نمییتوانند بکنند اگر می تونستن تا حاللا کرده بوودند.
و ما مردم هم باور کردیم!!!
خیلی زمانه فرق کرده عزیز!!
با محکوم شدن ایران در دادگاه لاهه و پرداخت جریمه به امارات چه کنیم و آن وقت چه کسی مقصر است لطفاً تابناک شفاف سازی کن کی خورده و کی برده را ولش کن چقدر از این قرارداد به ایران خسارت وارد شده
الهى به زمين گرم بخوره اونكه همش دروغ ميگه....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر