بازدید 2088

کره‌جنوبی تحریم‌های جدید علیه پیونگ یانگ اعمال می‌کند

براساس یک گزارش منتشر شده کره‌ جنوبی تحریم‌های یک جانبه جدیدی را علیه پیونگ یانگ اعمال می‌کند.
کد خبر: ۷۵۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 10 December 2017

براساس یک گزارش منتشر شده کره‌ جنوبی تحریم‌های یک جانبه جدیدی را علیه پیونگ یانگ اعمال می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این تحریم‌های یک جانبه جدید از سوی سئول بعد از دیدار کم سابقه یک مقام ارشد سازمان ملل به کره شمالی انجام می‌گیرد.

تدابیر جدید سئول علیه پیونگ یانگ دومین دور از تحریم‌های یک جانبه علیه این کشور در طول یک ماه بوده است که به احتمال بسیار این تدابیر با واکنش شدیدی از سوی پیونگ یانگ روبرو شود.

خبرگزاری یونهاپ کره‌ جنوبی در گزارشی به نقل از یک مقام وزارت خارجه این کشور اعلام کرد: در کل 20 سازمان کره شمالی از جمله بانک‌ها، شرکت‌های تجاری و 12 شخص که بیشتر آنها صاحبان بانک هستند در لیست سیاه قرار می‌گیرند.

به نوشته این خبرگزاری این مقام وزارت خارجه کره‌ جنوبی اعلام کرد: این سازمان‌ها و اشخاص در تامین پول مورد نیاز برای توسعه سلاح‌های کشتار جمعی و همچنین تجارت غیرقانونی کالاهای تحریم‌ شده دخیل بوده‌اند.

این تدابیر به علاوه تدابیری است که از سوی شورای امنیت سازمان ملل برای منزوی کردن و مورد مجازات قرار دادن کره شمالی به دلیل آزمایش‌های هسته‌ای و موشکی‌اش اعمال می‌شود.

چین نیز به عنوان تنها متحد نظامی و دیپلماتیک پیونگ یانگ نیز از تحریم‌های سازمان ملل حمایت کرده است با این حال بارها بر برگزاری مذاکرات برای کاهش تنش تاکید کرده است.

به تازگی جفری فلتمن، یکی از مقامات ارشد سازمان ملل برای گفت‌وگو با مقامات این کشور به کره شمالی سفر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر