بازدید 4113

فروزان در روز انتقام سرخ به پرسپولیس رسید

کد خبر: ۷۵۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 25 November 2017
امروز محسن فروزان در لباس پارس‌جنوبی‌جم مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. مسابقه‌ای که تکلیف قهرمان نیم‌فصل را تا حدود زیادی مشخص می‌کند. 

به گزارش تابناک ورزشی، رابطه محسن فروزان و پرسپولیس همیشه سینوسی بوده است. یک روز با هم توافق رسیدند و فروزان در دفتر باشگاه عکس یادگاری می‌گرفت، روز دیگر سدی برای قهرمانی این تیم می‌شد. فروزان مقابل پرسپولیس روزهای خیلی خوب زیادی داشته، روزهای بد هم کم نداشته است. 
شاید بهترین روز فروزان جلوی پرسپولیس، به آخرین دیدار لیگ پانزدهم برگردد که یک تنه جلوی قهرمانی پرسپولیس ایستاد و صدهزار هوادار این تیم که برای جشن قهرمانی به ورزشگاه آمده بودند را با چشمی گریان راهی خانه‌های‌شان کرد. ولی همین فروزان، در تنها دیداری که با لباس استقلال مقابل پرسپولیس قرار گرفت، دربی را باخت. یا فصل قبل که رامین رضاییان با یک ضربه چیپ دروازه این گلر را باز کرد.

محسن فروزان در فصلی که علی دایی سرمربی پرسپولیس بود در دفتر این باشگاه حاضر شد. فروزان به دفتر باشگاه رفت و با مدیرعامل این تیم هم به توافق رسید. فروزان در تاریخ ۱۰ خرداد ۹۳ در جمع خبرنگارها گفت: «مذاکرات خوبی با مدیرعامل پرسپولیس، آقای رحیمی داشتم. صحبت‌های نهایی هم انجام شد و به توافق اولیه رسیدیم. فکر می‌کنم طی یکی، دو روز آینده هم با پرسپولیس قرارداد می‌بندم». ولی در نهایت پرسپولیس سوشا مکانی را جذب کرد و فروزان حسرت به دل ماند که پیراهن این تیم را به تن کند. به نوشته سایت برنامه نود بعد از آن بود که رابطه فروزان و پرسپولیس دیگر با هم خوب نشد.

فروزان در روز انتقام سرخ به پرسپولیس رسید
فروزان نقش پررنگی در قهرمان نشدن پرسپولیس داشت. تیم برانکو که در آخرین دیدار فصل باید اختلاف تفاضل دو گله‌اش با استقلال‌خوزستان را جبران می‌کرد، نیاز به پیروزی پرگل مقابل راه‌آهن داشت. ولی محسن فروزان در یکی از بهترین نمایش‌های فوتبالی‌اش یک تنه جلوی پرسپولیس ایستاد و بیشتر از دو گل نخورد. واکنش‌های عجیب او در مسابقه‌ای که راه‌آهن خیلی امیدی برای بقا نداشت و فقط با برد مقابل پرسپولیس سهمیه‌اش حفظ می‌شد، روی اعصاب تماشاگران حریف رفته بود. به خصوص این که سکوها معتقد بودند که این بازیکن وقت تلف می‌کرد تا بازی از جریان بیفتد و جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد. در نهایت هم محسن فروزان به خواسته‌اش رسید و پایان بازی، همراه شد با از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس. 





تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل