بازدید 26988

علت حیرت پزشکان اروپایی از نوعی درمان در ایران

کد خبر: ۷۴۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 23 November 2017
مدیر اجرایی شانزدهمین کنگره مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی به جزئیات عملکرد نوعی درمان در ایران پرداخت که باعث تعجب پزشکان اروپایی شده است.

به گزارش تسنیم، علیرضا رضوانی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر کارنامه درمانی و جایگاه علمی و پزشکی  آنکولوژی متخصصان ایرانی بسیار ارتقاء یافته است، اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون نیاز به اعزام بیماران این حوزه به خارج از کشور نیست.

وی ادامه داد: به طور مثال ما بیمارانی داشتیم که به هر دلیل انتخاب کرده بودند که برای ادامه درمان خود به کشورهای انگلیس، کانادا و فرانسه بروند و در آنجا با حیرت پزشکان مواجه شده بودند مبنی بر اینکه درمانهای ایرانی و پروتکل های داخل کشورمان برای درمان بیماریهای سرطان بسیار قابل توجه بوده و حتی باعث حیرت و تعجب آنان شده بود.

مدیر اجرایی شانزدهمین کنگره مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی علت جایگاه بالای پزشکان ایرانی در ارائه پروتکل های درمانی پیشرفته را توضیح داد و گفت: پزشکان ایرانی برای کسب علم بسیار حریص و به روز هستند و همین امر توانسته است آنها نه تنها از روند علمی و پزشکی دنیا عقب نمانند بلکه بیمار از کشورهای پیشرفته اروپایی برای درمان مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۷
نوعی درمان؟
از چی این درمان حیرت زده شده اند؟
لطفا در تیتر زدن خبر دقت بیشتری بکنید
خدا قوت, دیگه کسی میگه چرا درآمد اینها بالاست؟, درآمدشون خوش حلالشون باشه,
یک چیزی بگید باور کنیم.
این جمله بار منفی داره " پزشکان ایرانی برای کسب علم بسیار حریص و به روز هستند"
"پزشکان ایرانی برای کسب علم بسیار مشتاق بوده و با مطالعه زیاد به روز هستند" بهتره
این که باعث حیرت اونها شده نشانه این نیست که ما از اونها بالاتریم یا حتی هم سطحیم. ما آشنا آلمان داریم و حتی یک عکس شهر و خیابون ایران رو به آلمانی ها نشون میدن اونها تعجب میکنن!! یعنی میخوام بگم فکر میکنن مردم اینجا با شتر و گاری تردد میکنن! و مثلا تو خونه های خشتی و ... زندگی میکنیم!!! و اینکه الان این درمان رو دیدن و تعجب هم کردن هم دلیلش همینه! اونها کلا ایران رو کشوری عقب مونده میدونن و فکر میکنن مثلا علم پزشکی ایران هم در حد همون طبیب و ابوعلی سینا باقی مونده!!!
بزرگنمایی تا چه اندازه!!!؟
تعداد مرگ افراد در ایران به دلیل عدم درمان سرطان به مرایب بیشتر از کشورهای اروپای غربی و آمریکای شمالی است
تعداد خطاهای پزشکی هم که وصف ناپذیر است.
و از همه بدتر جایگاه پزشکان در ایران است که درواقع به دلیل عدم وجود قوانین تعهد آور برای آنها موجب غرور برای ایشان گردیده است.
قسمت درست خبر همانجایی است که با واژه "به هر دلیل" به سادگی از کنارش رد شدید.
عدم اعتماد به پزشکان ایرانی و توانایی علم پزشکی ایران قابل انکار نیست.
آنهایی که برای درمان نمی روند درواقع توان مالی ندارند.
تابی جون به هیچ مشخصی اشاره نشده بود. دقت کن. یک سری کلیات. این جزئیات هستند که مهم هستند.
آره تابی جون
عجب
درسته پزشکان برای کسب علم حریصند و پزشکان با سوادی هم داریم ولی در بیمارستان های آموزشی بیماران زیادی کاملا در اختیار پزشکان هستند که خودشان در انتخاب پروتکل درمانی نقشی ندارند . که در اروپا و آمریکا اینگونه بیماران در اختیار پزشکان قرار ندارند.
يك اسپند دود كنند تا چشم نخورند. ما كه تا از چندين پزشك مشاوره نگيريم و خودمان در اينترنت و منابع موضوع را واكاوي نكنيم و نظرات پزشكان محترم را كه اغلب متناقض هستند را راستي آزمايي نكنيم، به هيچ درماني از پزشكان وطني اعتماد نمي كنيم.
با سلام
ننوشتید که چه چیزی باعث حیرت پزشکان اروپایی از نوعی درمان در ایران شده است؟
اگر باز کردن بخیه از صورت کودک به دلیل نداشتن پول را بشنوند بیشتر متعجب خواهند شد
بله ه ه ه!!!!
خدا به آقاي كيارستمي رحمت كند
من که متوجه نشدم پزشکای کشورهای اروپایی به چه علتی انگشت به دهان شدند؟ درجه تحیرشان را نیز قید بفرمایید لطفا...بگذارید به همین علل انگشت به دهانی (درستی یا نادرستی آن بر عهده نویسنده !) جامعه پزشکی ویزیت خود را افزایش دهند
من پزشک هستم و باید بگویم برای بیشاز صد ها نوع تومور در ایران فقط ده بیست نوع فرمول شیمی درمانی استفاده میشود در حالی که در دنیا صدها فرمول مختلف استفاده میشود. از طرف دیگر بقای بیماران در کشورهای اروپایی اگر مثلا نوددرصد باشد در ایران به زحمت به شصت درصد میرسد. ضمن اینکه بیماران سرطانی ما در هیچ کلینیکال تریال بین المللی ثبت و‌درمان نمیشوند. به اندازه سی سال از طب مدرن عقبیم و همین باعث حیرت جهانیان شده چون هر روز خدا در صدر اخبار جهانیم ولی از نظر علمی در حد کشورهای افریقایی .
پزشکان اروپایی تعجب کرذند و گفتند پزشکی قبل از ایرانی ها سو تفاهم بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر