بازدید 3838

خاموشی ستاره سرشناس لیگ برتری ونزوئلا مقابل ایران

کد خبر: ۷۴۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 14 November 2017
سرشناس ترین بازیکن تیم ملی ونزوئلا برابر خط دفاعی قدرتمند ایران روز کم فروغی داشت تا دفاع آخر ایران در اولین آزمون جدی اش موفق و سربلند بیرون بیاید و نمره قبولی بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، خوزه رندن مهاجم تیم ملی ونزوئلا سرشناس ترین بازیکن این تیم در تقابل با تیم ملی ایران بود. این مهاجم که سابقه بازی برای تیم های مالاگا، روبین کازان و زنیت سن پترزبورگ را در کارنامه خود دارد طی دو فصل گذشته با پیراهن وست برومویچ در لیگ برتر انگلستان به میدان می رفت.

رندن که با شروع فصل جدید فوتبال جزیره در 10 دیدار برای تیم لیگ برتری خود به میدان رفته، یک گل نیز در لیگ برتر انگلستان ثبت کرده اما در تقابل با خط دفاعی قدرتمند تیم ملی ایران روز کم فروغی داشت. این بازیکن هر چند فرصت هایی را نیز در جریان بازی کسب کرد اما دو دروازه بان تیم ملی ایران با واکنش های به موقع خود اجازه درخشش به او را ندادند.

این مهاجم که از دیگر بازیکنان حاضر در زمین مسابقه گران قیمت تر بود، در نبردهای هوایی برابر سید جلال حسینی و مرتضی پورعلی گنجی شکست خورد و مدافعان و هافبک های تیم ملی توانستند به خوبی راه های رساندن توپ به او را ببندند تا چهره اصلی تیم ملی ونزوئلا برابر ایران روز خوبی نداشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی