بازدید 16109

جوابیه سازمان سنجش آموزش کشور به خبر «تابناک»

مبلغ حق ثبت‌نام دریافتی از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمونهای متمرکز استخدامی براساس تصویب‌نامه شماره ۱۲۳۵۱۱ ت. ۵۳۴۹۰ هـ مورخ ۷ / ۱۰ / ۱۳۹۵ مبلغ (۰۰۰ / ۳۳۰) ریال می‌باشد.
کد خبر: ۷۴۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 28 October 2017
یک بام و چندهوای مسئولان در تعیین تعرفه آزمون های بيشمار استخدامیدر پی درج خبری با عنوان «يک بام و چندهوای مسئولان‌ در تطبيق‌ تعرفه‌ آزمون‌های بی‌شمار استخدامی»، سازمان سنجش آموزش کشور جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.
 
به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که به امضای مهدی ناصری، مديركل دفتر رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل این سازمان رسیده، بدین شرح است:
 
۱- سازمان سنجش آموزش کشور براساس قوانین موضوعه و پس از اخذ مجوز‌ها و مصوبه‌های موردنیاز (تصویب‌نامه هیأت محترم وزیران) به منظور تأمین هزینه‌های آزمون‌های سراسری، نسبت به دریافت وجه حق ثبت‌نام ازداوطلبان اقدام و وجه دریافتی را به حساب غیرقابل برداشت سازمان سنجش آموزش کشور نزد خزانه واریز نموده و پس از دریافت تخصیص از سازمان برنامه و بودجه کشور در چارچوب قوانین و مقررات مالی و محاسباتی نسبت به مصرف آن اقدام می‌نماید.

۲- مبلغ حق ثبت‌نام دریافتی از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمونهای متمرکز استخدامی براساس تصویب‌نامه شماره ۱۲۳۵۱۱ ت. ۵۳۴۹۰ هـ مورخ ۷ / ۱۰ / ۱۳۹۵ مبلغ (۰۰۰ / ۳۳۰) ریال می‌باشد.

۳- سازمان سنجش آموزش کشور بابت انجام مراحل مختلف آزمون‌های غیرمتمرکز استخدامی که توسط دستگاههای اجرایی تقاضا می‌گردد، هیچ‌گونه وجهی از داوطلبان دریافت نمی‌نماید و مبالغ قید شده مربوط به دستگاه متقاضی می‌باشد که مستقیماً به حساب آن دستگاه واریز می‌گردد و در این گونه آزمون‌ها حسب قوانین موضوعه (قانون وصول برخی از درآمدهای دولت)، این سازمان به عنوان طرف قرارداد با دستگاههای متقاضی، هزینه‌های مترتب را در چارچوب دستورالعمل‌های تنظیمی از دستگاه‌های متقاضی دریافت و به حساب غیرقابل برداشت سازمان نزد خزانه واریز می‌نماید.
 
مهدی ناصری
مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی