بازدید 4922

افزایش شاخص سهام تا اوایل 2019 فشار زیادی بر طلا وارد می کند

یک تحلیلگر ارشد اقتصادی بر این باور است که ادامه روند صعودی شاخص سهام در بازارهای بین المللی تا سال 2019 فشار زیادی بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.
کد خبر: ۷۳۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱ 05 October 2017
یک تحلیلگر ارشد اقتصادی بر این باور است که ادامه روند صعودی شاخص سهام در بازارهای بین المللی تا سال 2019 فشار زیادی بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، بایرون واین تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری بلک استون تاکید کرد: شاخص سهام در بازار آمریکا به بالاترین سطح خود طی سال های اخیر رسیده است. گرچه برخی تحلیلگران بر این باورند که احتمال افت شدید شاخص سهام وحود دارد ولی به نظر من روند صعودی شاخص سهام آمریکا تا اوایل 2019 میلادی ادامه خواهد یافت.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل من، فضای مطلوبی برای بازار بین المللی سهام تا اوایل سال 2019 میلادی وجود خواهد داشت و این مساله می تواند سرمایه گذاران زیادی را به بازار سهام جذب کند. البته سرمایه گذاران باید همواره کاملا محتاط و مراقب باشند.

به نظر می رسد افزایش شاخص سهام در بازار آمریکا فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است.

این تحلیلگر اقتصادی افزود: چرخه های اقتصادی معمولا برای مدت زمان زیادی دوام نمی اورند همه ما می دانیم که این روند برای همیشه ادامه نخواهد داشت ولی من معتقدم که این روند مثبت در بازار سهام تا زمانی که اوضاع اقتصادی خوب آمریکا ادامه داشته باشد، ادامه خواهد یافت و شاخص سهام با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

وی اظهار داشت: آمارهای جدید نشان می دهد که احتمال کاهش نسبی رشد اقتصادی آمریکا وجود دارد ولی این کاهش آنقدر شدید نخواهد بود که تاثیر منفی زیادی بر بازار سهام داشته باشد. به نظر من روند صعودی شاخص سهام در بازار آمریکا حداقل تا 2 سال آینده ادامه خواهد داشت. شاخص اعتماد سرمایه گذاری در اقتصاد آمریکا همچنان بالا است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی در ادامه تاکید کرد: نگرانی ها نسبت به توانایی ترامپ برای اجرای سیاست های اقتصادی و مالی مورد نظرش نیز تا حدی کاهش یافته است. دولت ترامپ اخیرا برنامه ها و سیاست های جدید مالیاتی اش را اعلام کرده و این مساله نیز تاثیر زیادی بر افت قیمت جهانی طلا داشته است. حدس من این است که آمریکا در نهایت مالیات را کاهش می دهد ولی اصلاحات مالیاتی چندان گسترده نخواهد بود. به نظر می رسد اصلاحات مالیاتی در آمریکا از سال آینده آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر به نظر می رسد نگرانی ها نسبت به کره شمالی تا حدی کاهش یافته است. این مساله نیز می تواند تاثیر زیادی بر بهبود عملکرد شاخص سهام در بازارهای بین المللی داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی