بازدید 4424
۵

بازتاب بردتاریخی الهلال مقابل پرسپولیس درعربستان+عکس

کد خبر: ۷۳۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 27 September 2017
پیروزی 4 بر صفر تیم الهلال برابر پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربستانی داشت.رسانه‌های عربستانی به تمجید از ستاره سوری الهلال پرداختند.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه الریاض نوشت: هت‌تریک خریبین باعث شکست پرسپولیس و نزدیک‌شدن تیم الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. 11 هزار و 321 تماشاگر در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی حضور داشتند و دیدار برگشت در مسقط برگزار خواهد شد.

سایت عاجل عربستان نیز با تمجید از مهاجم سوری تیم الهلال نوشته است: الهلال با شکست پرسپولیس در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. الهلال که با حمایت گسترده اماراتی‌ها در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به میدان رفته بود با 4 گل از سد پرسپولیس گذشت.

روزنامه‌های الریاضیه و سایت اسپورت عربستان نیز بازی درخشان خریبین و نقش او در آستانه فینالیست‌شدن تیم الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را مورد ستایش قرار دادند.دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان 25 مهر ماه سال جاری در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط ، پایتخت عمان برگزار خواهد شد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آسیا مثل لیگ ایران نیست که با زور و کمک همه جانبه داوران و فدراسیون قهرمان شد
چشم برانکو ویک مشت مفت خور بیتالمال تو تیم روشنتر
به اميد خدا جوانان غيور ايرانى يه تو دهنى جانانه در مسقط به الهلال خواهند زد
آقای نویسنده ، خجالت نمی کشی که می نویسی، الهلال با ۴ گل از سد پرسپولیس گذشت. اگر پرسپولیس سد می بود، که نمیگذاشت حتی یک گل هم وارد دروازه اش بشود. پرسپولیس دیروز یک خاک ریز کوچک هم نبود، چه برسد به سدّ.
چند درصد این باخت به از حرکت زشت حمله به سفارت نشئت گرفته.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر