بازدید 8731
۹

علت واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: شواهد نشان می‌دهد متاسفانه راننده‌ای که رانندگی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی را بر عهده داشته یک تنه مدت طولانی رانندگی کرده و این امر منجر به خستگی و خواب‌آلودگی و وقوع حادثه شده است.
کد خبر: ۷۲۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ 02 September 2017
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: شواهد نشان می‌دهد متاسفانه راننده‌ای که رانندگی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی را بر عهده داشته یک تنه مدت طولانی رانندگی کرده و این امر منجر به خستگی و خواب‌آلودگی و وقوع حادثه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی فیض عصر امروز در مراسم تشییع پیکرهای دانش‌آموزان هرمزگانی جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس با بیان اینکه از روز گذشته که این حادثه اتفاق افتاد در محل حادثه در شهرستان داراب حضور پیدا کردیم، عنوان کرد: از دست رفتن این عزیزان قابل جبران نخواهد بود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش برای فرزندان این ملت خود را وقف کرده و تمام تلاش خود را می‌کند فرزندانی شایسته تربیت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: تا آخر امروز 15 نفر از دانش‌آموزان مصدوم در این حادثه از بیمارستان مرخص و به آغوش خانواده برمی‌گردند.

فیض با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش به بنده و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان دستور دادند تا پیگیر موضوع باشیم و مقصران را شناسایی کنیم، تصریح کرد: یا شرکت حمل و نقل و یا دستگاهی در آموزش و پرورش مقصر بوده و ما این مسئولیت را برعهده داریم تا معلوم شود چه کسی کوتاهی کرده تا برخورد لازم با مقصران صورت گیرد.

وی گفت: شواهد نشان می‌دهد متاسفانه راننده‌ای که رانندگی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی را بر عهده داشته یک تنه مدت طولانی رانندگی کرده و این امر منجر به خستگی و خواب‌آلودگی و وقوع حادثه شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: به دنبال این هستیم با مقصرین حادثه برخورد لازم صورت گیرد.

به گزارش تسنیم، هفت دانش آموز هرمزگانی به همراه مربی خود، بامداد جمعه 10 شهریور بر اثر واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان استان هرمزگان در شهرستان داراب استان فارس که در حال سفر به شیراز برای شرکت در اردوی فرزانگان بودند، جان خود را از دست دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
مقصر اصلی مسول ،تدارکاتی اردویی است که بخاطر هزینهٔ کمتر ،حادثه آفریده ،ودیگر اینکه راننده ،وشرکت مسافرتی که مراعات ،خطر سفر را ننموده اند،؟ شایسته است اولیای دانش آموزان ،وحتی دانشجویان ،از فرستادن فرزندان خود به اردو تحت هر عنوان ،خود داری کنند ؟ نهٔ بزرگ به اردوها ،
چگونگی اجاره اتوبوس باید موشکافی شود مثلا اتوبوس و رانندگان مشکل دار به جای سرویس درجه یک جا زده شده و در این بین عده ای منفعت برده اند؟
پلیس راه دفترچه راننده را با چهره راننده تطابق نمیده و در این گونه موارد متهم اصلی پلیس است
مقصر اصلی خود مسئولين آموزش و پرورش هستند.
مقصر اصلی مسئولینی هستند که قادر به برنامه ریزی و اقدام پیشگیرانه از وقوع اینگونه حوادث نیستند
تابناک نقطه نظرها را منتشر نمی کنی؟جلو ضرر ار از هر کجا بگیری منفعت است. پند ناصحان بشنوید تا گرفتار حادثه نشوید. راننده اتوبوس روزان فقط 8 ساعت اجازۀ رانندگی دارد.اتوبوس باد در راه می خوابید، بعد صبحش ادامۀ مسیر میداد.
شما فرزاندن ملت رو به كشتن نديدن تربيت پيشكش
اولا جنین اردو های لزوما مفید نیستند جون مشابه جنین اردوهای بودم
دوما تامین شرایط سفر و وسیله آن باید مورد دقت قرار می گرفت
سوما این دست و ان دست می کنند تا متاسفانه راه تکرار چنین قضایای باز باشه .
یک پیشنهاد : بهتر است وزیر آموزش و پرورش برای اهمیت دردناک چنین اتفاقی سریع استیفا دهد تا اهمیت چنین نوگلانی در جامعه معلوم شود که همه داغ داریم
از توي اين افراد فرزانه و ارزشمند افتخار ملي بيرون ميامد! همه جاي دنيا نخبه ها رو توي پر قو روي چشمشون حفظ ميكنند اينجا بي كفايتي مديران نالايق افراد رو مفت و مجاني به كشتن ميدن!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار