بازدید 19559
۲

واکنش همسر شهید حججی به خبر بازگشت پیکرش

کد خبر: ۷۲۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 30 August 2017
همسر شهید حججی پس از اعلام خبر بازگشت پیکر شهید، با تغییر تصویر پروفایل خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نسبت به بازگشت پیکر مطهر شهید واکنش نشان داد.

به گزارش العالم، شهید محسن حججی، از شهدای مدافع حرم اعزامی از اصفهان و از لشکر 8 نجف اشرف شهرستان نجف‌آباد در تاریخ 16 مرداد ماه 96 به دست نیروهای تکفیری داعش اسیر و دو روز بعد به شهادت رسید.

با گذشت 20 روز از شهادت شهید حججی، شب گذشته خبر تبادل پیکر مطهر این شهید توسط سید حسن نصرالله اعلام شد و بنا بر گفته سید حسن نصرالله شهید حججی جزو 3 شهیدی است که حزب‌الله با تبادل از داعش تحویل می‌گیرد.

همسر شهید حججی نیز پس از اعلام خبر بازگشت پیکر شهید، با تغییر تصویر پروفایل خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نسبت به بازگشت پیکر مطهر شهید واکنش نشان داد و در حاشیه عکس نوشت: «هر کسی دنبال خبر می‌گرده بهش بگید عشق داره بر می‌گرده...».

 
 
شایان ذکر است، همسر شهید حججی در خصوص بازگشت پیکر شهید تا این لحظه اظهارنظری نکرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
جمله عاشقانه ایشان ، همه عاشقان اباعبدالله را آماده تشیع جنازه تاریخی نمود .
ما عاشقان محسن عزیز بی صبرانه منتظریم تا بدن مطهر و معطر به عشق امام حسین(ع) هر چه سریعتر به آغوش ایرانیان برسد تا با استشمام بوی اربابش حسین (ع) عشق بازی کنیم .
محسنم تو با شور و شعورت تو با شجاعت و ادبت دوبباره ما را حسینی کردی . ای کاشک بدن بی سرت بازگردد تا قبلگاه ما عاشقان حسین (ع) گردد .چه زیبا گفت اربابمان خمینی کبیر: « شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقونند.» و رهبر فرزانه ما امام خامنه ای چه زیبا تفسیر کردند تو « شهید حججی حجت خداوند در مقابل چشمان همگان بود »
خدا صبرتون بده. ما نتونستم تحمل کنیم، شما چی میکشید بانو...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل