بازدید 4915

فرمانده ارتش: دنیا با ما وارد درگیری نظامی نمی‌شود

کد خبر: ۷۲۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷ 25 August 2017
فرمانده کل ارتش گفت: بدون شک امروز فضای مجازی در سلطه شیطان است اما در همین فضای مسموم فرهنگی و عقیدتی فردی مانند شهید حججی پیدا می‌شود که دنیا را تکان می‌دهد.

به گزارش تسنیم، امیر سید عبدالرحیم موسوی شامگاه امشب در همایش روز قشر بسیج اصناف که در سالن همایش مجتمع اداری اصناف برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: یاد و خاطره شهیدان امانی، لاجوری و یک هزار شهید اصناف قم را گرامی می‌داریم و خداوند بزرگ را شاکر هستیم که توفیق داد تا در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و در جمع بسیج اصناف باشم.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر بازگشت به مفاهیم والا و آموزه‌های دینی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز اصناف کمک‌های بسیار زیادی به رزمندگان می‌کردند که یکی از نکات مقاومت رزمندگان در جبهه‌ها، کمک‌های بی شائبه اصناف کشور بود.

وی تاکید کرد: بسیاری از اسیران عراقی در اردوگاه‌های کشور با تربیت رزمندگان مخلص کشور در مقابل ارتش بعث عراق ایستادند و سپاه بدر عراق نیز یادگار همین اسیران عراقی است که مجذوب شخصیت امام راحل شده بودند.

امیر موسوی با تاکید بر نقش اصناف در پیروزی انقلاب تصریح کرد : تعداد شهدای اصناف بیش از 40 هزار نفر در کشور است که از این بین هزار شهید اصناف را استان قم به انقلاب هدیه کرده است که نشان از همین برکت اصناف در کشور است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های فراوان نظام سلطه در فضای مجازی علیه فرهنگ و هویت دینی مردم ایران گفت که اما در همین فضای پرتهدید فرهنگی و عقیدتی فردی مانند شهید حججی پیدا می‌شود که دنیا را تکان می‌دهد.

امیر موسوی با اشاره به ملزومات دفاع همه جانبه گفت: در مقابل حمله و تهاجم همه جانبه باید تمام مؤلفه‌های دفاع همه جانبه را در اختیار گرفت تا بتوان حمله و تهدید همه جانبه دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به خطرات پیش روی انقلاب و کشور تاکید کرد: فرهنگ، سیاست و اقتصاد کشور سال‌هاست که مورد تهدید همه جانبه است و علت آن نیز این است که آن‌ها از تبدیل‌شدن ایران به‌عنوان یک الگو در برابر نظام‌های سلطه واهمه دارند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: در برابر تهدید همه جانبه دشمن باید همه عناصر قدرت کشور باهم، هماهنگ و درهم‌تنیده در برابر تهدیدات همه جانبه دشمن بسیج شوند.

وی ادامه داد: فعالان سیاست، اقتصاد، علم و تکنولوژی، فرهنگ و... باید این اعتقاد را داشته باشند که امروز در خط مقدم تهدید همه جانبه دشمن قرار دارند که اگر این تفکر شکل بگیرد بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

امیر موسوی با تاکید بر عهدشکنی‌ها و خباثت‌های نظام سلطه عنوان کرد: نظام سلطه با تمام قدرت خود در برابر قدرت ایران وارد شده‌اند ولی علت عدم موفقیت‌ آنها وجود شهیدان سرافرازی مانند محسن حججی است و گرنه دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اگر در هر عرصه‌ای از عرصه‌های مختلف کشور رخنه‌ای ایجاد شود تبعات آن دامن عرصه‌ها و ساحت‌های دیگر کشور را خواهد گرفت بنابراین لازم است تا تمام مؤلفه‌های قدرت کشور به‌صورت در هم‌تنیده و هماهنگ در برابر تهدیدات دشمن مقابله کنند.

وی عنوان کرد: علت اصلی موفقیت و پیروزی نیروهای مسلح کشور پشتیبانی و گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه بودن وگرنه ازنظر عدد و آمار دشمنان از لحاظ عده و عُده از نیروهای نظامی ایران بیشتر است.

امیر موسوی تصریح کرد: مؤلفه‌های قدرت امروز تغییر کرده است و قدرت را در جهان امروز امثال حججی‌ها، حضور مردم در صحنه و داشتن یک رهبری است که منبع سخنانش وحی و کلام الهی باشد و قدرت کشورها دیگر به تعداد توپ و تانک و موشک‌های آنان نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که نباید با ایران درگیری نظامی پیدا کرد چون آن‌ها از روحیه جهاد و شهادت‌طلبی ایرانیان می‌ترسند و این را همه باید بدانند که ممکن است که کشوری جنگی علیه ایران آغاز کند اما باید بداند که پایان جنگ با آن‌ها نخواهد بود و این ایران است که نتیجه جنگ را رقم خواهد زد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به همت مجاهدانی مانند شهید حججی 25 سال آینده را نخواهد دید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر