بازدید 3069
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

در کابینه خواهم بود اما قطعاً وزیر ارتباطات نیستم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: در دولت جدید قطعاً در کابینه خواهم بود اما در وزارت ارتباطات نیستم.
کد خبر: ۷۱۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 22 July 2017
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: در دولت جدید قطعاً در کابینه خواهم بود اما در وزارت ارتباطات نیستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز از نمایشگاه الکامپ بازدید کرد.

وی در این بازدید اعلام کرد که در دولت بعدی در وزارت ارتباطات نخواهد بود. 

واعظی گفت: در دولت بعدی قطعاً در کابینه خواهم بود اما در وزارت ارتباطات نیستم. 

واعظی همچنین در مورد موضوع انتقال سرورهای تلگرام به ایران که امروز با اظهارات متناقضی همراه شد، توضیح داد: در حال رایزنی با تلگرام برای انتقال سرورهای این شبکه به داخل کشور هستیم که هنوز نحوه بهره‌برداری از این شبکه خارجی در ایران بررسی و تعیین نشده و نتیجه‌ای به دست نیامده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اینکه پس از ناکارآمد شدن فیلترینگ هوشمند روی شبکه رمزنگاری شده اینستاگرام، دبیر شورایعالی فضای مجازی از اعلام ضرب الاجل به وزارت ارتباطات برای تعیین تکلیف این موضوع سخن گفته، گفت: ضرب‌الاجلی در کار نبوده و هنوز یک هفته از مواجهه با این مشکل گذشته است.

وی ادامه داد: در این زمینه مذاکراتی را با دبیر شورای عالی فضای مجازی انجام داده‌ایم تا به سیاستگذاری واحدی برسیم و پس از آن با اینستاگرام مذاکره کنیم. 

واعظی همچنین از تأمین اعتبار پروژه رجیستری گوشی موبایل خبر داد و گفت: متولی رجیستری مشخص شده و به زودی اجرا آغاز می‌شود. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان