بازدید 3532

گلایه چایکاران از نرخ خرید تضمینی

رئیس اتحادیه چایکاران گفت: در صورت استمرار شرایط مساعد آب و هوایی پیش بینی می‌شود که تا پایان فصل برداشت تولید با افزایش ۱۰ درصدی روبرو شود.
کد خبر: ۷۰۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵ 20 June 2017
رئیس اتحادیه چایکاران گفت: در صورت استمرار شرایط مساعد آب و هوایی پیش بینی می‌شود که تا پایان فصل برداشت تولید با افزایش ۱۰ درصدی روبرو شود.

ایرج هوسمی رئیس اتحادیه چایکاران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان،از آغاز برداشت چین دوم برگ سبز چای طی روزهای آتی خبر داد و گفت: برداشت رسمی چین دوم برگ سبز چای از 3 تیرماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: در چین دوم بهره برداری نسبت به چین اول به سبب وضعیت مساعد آب وهوایی پیش بینی می شود که میزان تولید افزایش یابد.

هوسمی با اشاره به میزان تولید چای در سال جاری اظهار داشت: در صورت استمرار شرایط مساعد آب و هوایی پیش بینی می شود که تا پایان فصل برداشت، تولید با افزایش ده درصدی روبرو شود.

رئیس اتحادیه چایکاران در خصوص آخرین وضعیت مطالبات چایکاران اظهار کرد: با توجه به آنکه کارخانه‌های چای تمام قدرالسهم خود به سازمان چای را پرداخت نکرده‌اند، لذا کمتر از 50 درصد مطالبات چایکاران به حسابشان واریز شده است.

وی با اشاره به انتقادات چایکاران به نرخ خرید تضمینی چای در سال زراعی جاری، تصریح کرد: با توجه به حمایت دولت تدبیر و امید از چایکاران مبنی بر افزایش نرخ خرید تضمینی طی سال های اخیر تا حدی روزگار چایکاران بهبود یافته، اما ناگفته نماند که با وضعیت تولید در دهه هفتاد فاصله معناداری داریم که تنها با حمایت از چایکاران می توان تولید را افزایش داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر