بازدید 12568
۳

فراگیری علم و دانش، به قیمت جان!

کد خبر: ۷۰۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 11 June 2017
دانش آموزان روستایی در مرز کهگیلویه و بویراحمد و استان چهارمحال و بختیاری در عالم برزخ میان شهروند کدام استان بودن گرفتار شده و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش تسنیم، دانش آموزان روستایی با ۳ خانوار در محدوده جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد کنار رودخانه خرسان واقع شده که کمی آن طرف‌تر یعنی بعد از رود، روستای انجو از توابع شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اهالی این روستا با دارا بودن سه خانوار از داشتن حداقل امکانات محروم بوده و فرزندان این دیار برای عقب نیافتادن از قافله علم و دانش مجبور به طی کردن مسیر این روستا به روستای انجو چهارمحال و بختیاری هستند.

دانش آموزان این روستا برای رفتن به مرکز فراگیری علم و دانش(مدرسه) راهی جز عبور از رودخانه خروشان و وحشی خرسان ندارند و باید با جره(گرگر) از رودخانه عبور کنند و البته با این شرایط باید بپذیریم که این نوجوانان تحصیل را به قیمت جان پذیرفته‌اند.

دختران و پسران این روستای کهگیلویه و بویراحمدی هر روز با آویزان کردن خود از جره(گرگر) خود را به مدرسه انجو چهارمحال بختیاری می‌رسانند تا حامیان سیاست «زیر چرخ توسعه عده‌ای باید له شوند» راحت به برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری خود برای اداره امور کشور مشغول باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: عکس دختر دانش آموزی که با "جره" قصد عبور از رودخانه را دارد مربوط به این استان نیست.

هادی زارع پور اظهار داشت: این عکس متعلق به دانش آموزی از استان چهار محال بختیاری بوده که در حال عبور از رودخانه خرسان هستند.

بهروز امیدی مدیرکل آموز و پرورش چهارمحال بختیاری در این زمینه گفت: تمهیدات لازم برای حل مشکلات این دانش آموزان در کمترین زمان ممکن اتخاذ و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

امید می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به رفع این مشکل تا پیش از وقوع هر حادثه‌ای اقدام کنند و این دانش آموزان را بنا به فرموده حضرت امام (ره) به عنوان ولی نعمتان بدانند و بپذیرند شهروند درجه یک و دو نداریم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
آیا واقعا مسئولان چنین خبرهایی را می بینند یا فقط ایام انتخابات چنین ادعایی دارند؟!!!
حضرات نشستن دختران در سالنهای ورزشی و تماشای ورزش را نکوهیده و باعث وهن میدانند ولی نشستن دختر بچه ها بر روی گرگر را مشکلی نمیدانند .چرا پس رگ گردن برادران با غیرت برای این موارد کلفت نمیشود.حالا مشخص میشه که دین بازیچه دست و اسباب سیاست کاری شده وگرنه با دیدن این عکس همین برادران خیلی مسلمان یه فکری میکردند برای حل مشکل
شهرداری تهران به راحتی میتونه مشکل راحل کنه بامدیریت خوب آقای قالی باف این مشکل برای همیشه حل خواهدشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل