بازدید 4186

یکی از اعضای کمیسیون امنیت‌ملی در شورای عالی ورزش

کد خبر: ۶۹۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ 28 May 2017
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از عضویت یکی از اعضای این کمیسیون در شورای عالی ورزش خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستور جلسه امروز (یکشنبه 7 خرداد) کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه رئیس کمیسیون به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد: در این جلسه مصوب شد که کمیسیون بیانیه‌ای در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان و مسائل پیرامون آن صادر کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس به دستور کار دیگر جلسه امروز این کمیسیون اشاره و تصریح کرد: در ادامه این جلسه لایحه موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی نوردوز- مغری که به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود، به تصویب رسید.

نقوی‌حسینی اضافه کرد: همچنین لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی که به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود نیز، تصویب شد.

وی اظهارداشت: در بخش دیگری از این جلسه، لایحه اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که به کمیسیون ارجاع شده و کلیات آن به تصویب رسیده بود، با این اصلاح به تصویب رسید که کلیه درآمدهای اماکن ورزشی شهرستان‌ها به همان شهرستان‌ها اختصاص یابد و در همان شهرستان هزینه شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس ادامه داد:  همچنین در این جلسه پیشنهاد شد که یکی از اعضای کمیسیون امنیت به عنوان عضو ناظر در شورای عالی ورزش معرفی شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر