بازدید 4581
۲
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

شاخص بورس در آخرین روز کاری به رشد ۲۱ واحد رضایت داد

بورس اوراق بهادار آخرین روز کاری خود در اولین هفته خرداد ماه را با رشد 21 واحدی شاخص کل بورس به پایان رساند. همچنین در بازار فرابورس شاخص بر خلاف روز قبل، افزایش اندک 1 واحدی داشت و در جایگاه 926.6 واحد قرار گرفت.
کد خبر: ۶۹۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 24 May 2017
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 3 خرداد ماه 96 با رشد اندک 21 واحدی به رقم 81 هزار و 146 واحد رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با افزایش 7 واحدی به رقم 27 هزار و 513 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز با 44 واحد رشد، عدد 17 هزار و 702 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) 34 واحد افزایش داشت و به عدد 13 هزار و 803 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور با رشد همراه بود و با افزایش 29 واحدی به رقم 88 هزار و 758 واحد دست یافت. شاخص بازار اول نیز با افزایش 19 واحدی به رقم 56 هزار و 10 واحد رسید و شاخص بازار دوم در پایان روز کاری بورس، با رشد 26 واحدی، عدد 181 هزار و 571 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس در بازار امروز، در ساعت 10:40 بیشترین پیشروی را داشت و در سطح 81 هزار و 148 واحد قرار گرفت.

شاخص بورس در آخرین روز کاری به رشد ۲۱ واحد رضایت داد

در بازار امروز، نماد رانفور (خدمات‌انفورماتيك‌) با 37 واحد، نماد همراه (شركت ارتباطات سيار ايران) با 20 واحد، نماد فولاد (فولاد مباركه اصفهان) نیز با 20 واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل، نماد رمپنا (گروه مپنا (سهامي عام)) با 24 واحد، نماد شپنا (پالايش نفت اصفهان) با 20 واحد، نماد وتجارت (بانک تجارت) با 20 واحد و نماد حکشتی (كشتيراني جمهوري اسلامي ايران) با 17 واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در محاسبه شاخص کل بورس داشتند.

در معاملات امروز بازار سهام، شرکت هایی که نماد آن ها از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی شدند، عبارتند از: داروسازی جابربن حیان، شیمی‌دارویی داروپخش، سیمان فارس نو، داروسازی زهراوری، سبحان دارو، خدمات انفورماتیک، تولیدی گرانیت بهسرام، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و حق تقدم سهام آن، آهن و فولاد ارفع، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان،‌ سرمایه‌گذاری و فنی و مهندسی مشانیر،‌ فارسیت اهواز و حق تقدم خرید سهام بیمه حافظ. همچنین شرکت هایی که متوقف شدند، شامل: کشت و صنعت چین‌چین، ایران مرینوس، آسان پرداخت پرشین، صنایع خاک چینی ایران،‌ لابراتوارهای رازک، سرمایه‌گذاری صنعت و معدن، حق تقدم خرید سهام سیمان کردستان و داروسازی تولید دارو بودند.

نمادهای پربیننده امروز متعلق به پالایش نفت بندر عباس، بانک ملت، پارس خودرو، ایران خودرو، گروه پتروشيمي س. ايرانيان، سرمايه‌گذاري‌ سايپا و زامياد بود.

معامله‌گران بورس امروز، 766 میلیون و 631 هزار برگه بهادار و سهام در قالب 49 هزار و 736 نوبت معامله و به ارزش 593 میلیارد و 330 میلیون تومان داد و ستد کردند. 



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
15 دقیقه آخر شاخص را از افت نجات دادند. نمودار خیلی خوب نشون میده.
هرروز دارندشاخص رادستکاری میکنندتاآنرامثبت جلوه دهندباورنداریبدنمودارروزانه بورس راببینید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار