بازدید 27778

سلاحی افسانه ای به نام عقاب آمریکایی

این سلاح با نام «عقاب آمریکایی» شناخته می‌شود. «عقاب آمریکایی» در شرکت کلت ساخته شده است.
کد خبر: ۶۹۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰ 25 May 2017
این سلاح با نام «عقاب آمریکایی» شناخته می‌شود. «عقاب آمریکایی» در شرکت کلت ساخته شده است.
 
به گزارش میزان، این سلاح با نام «عقاب آمریکایی» شناخته می‌شود. «عقاب آمریکایی» در شرکت کلت ساخته شده است که در قالب سلاح افسانه‌ای ارتش آمریکا، تصویر عقاب سرسفید روی بدنه آن حک شده است.
 
از همان ابتدا که این سلاح کالیبر45 میلیمتری در سال 1911 ساخته شد، به عنوان قوی‌ترین، دقیق‌ترین و سریع‌ترین سلاح کمری خود را معرفی کرد که البته تولید آن همچنان ادامه دارد. پس از گذشت یک قرن هم‌اکنون از این محصول به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین سلاح در ارتش آمریکا یاد می‌کنند.

اگر کمی به عقب‌تر برگردیم، در سال 1782 کنگره آمریکا عقاب سرسفید را به عنوان «نشان اصلی» ایالات متحده انتخاب کرد و این پرنده به عنوان نماد آزادی در آسمان شناخته می شد. در زمان ریاست جمهوری «جرج واشنگتن» تعداد نمادهای عقاب سفید روی لباس نظامیان به یک نشان ویژه برای مشخص شده مرتبه و درجه آنها تبدیل شد.
 
سلاح «عقاب آمریکایی» به صورت کامل‌تر با نام Old Glory Tribute هم شناخته می‌شود،‌ با بدنه‌ای از جنس فولاد و کالیبر 45 میلیمتری ساخته شده است. این سلاح دست‌ساز نقش‌هایی از عقب سفید را روی بدنه اش دارد که از طلای 24 عیار ساخته شده است که البته این نقوش طلایی تا روی دسته چوبی اسلحه هم ادامه دارد. نشان طلاکاری شده عقاب سفید در هر دو طرف بدنه سلاح وجود دارد که در سمت چپ آن روی تن عقاب نام این سلاح هم نوشته شده است.

ترکیب فولاد ضدزنگ درخشان با طلای 24 عیار و چوب سفارشی گردو باعث شد است ظاهر این کلت کمری بسیار زیبا شود و البته تزیینات هنری روی آن به زیبایی سلاح افزوده است.
 
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر