بازدید 2623

پرداخت 7 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران

روزبهان گفت:تا به امروز ۳۲ هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد.
کد خبر: ۶۹۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 15 May 2017
روزبهان گفت:تا به امروز ۳۲ هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد.

محمدولی روزبهان رئیس سازمان چای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی چای اظهار داشت: تا به امروز ۳۲ هزارتن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد.

به گفته وی بیش از ۹۲ درصد برگ سبز چای خریداری شده درجه یک و مابقی درجه دو است.

روزبهان ادامه داد: تا کنون از مجموع ۳۲ هزارتن برگ سبز حدود ۶ هزار و ۸۰۰ تن چای خشک چایکاران استحصال شده که با وجود شرایط مساعد بازار بسیاری از کارخانه‌ها اقدام به پیش فروش محصول به تجار نموده اند.

رئیس سازمان چای با اشاره به آخرین وضعیت مطالبات چایکاران بیان کرد: علی رغم آنکه همه ساله اولین پرداخت مطالبات چایکاران اواخر خرداد و اوایل تیر اتفاق می‌افتاد این درحالی است که به دنبال فروش چای تولیدی کارخانه‌ها و حمایت دولت از چایکاران حدود ۷ میلیارد تومان از بهای برگ سبز خریداری شده به حساب چایکاران واریز وطی چند روز آینده درصد قابل توجهی از مطالبات مجددا پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه چای ایرانی تنها چای ارگانیک در جهان است، تصریح کرد: با توجه به عطر و طعم بی نظیر چای ایرانی، مصرف کنندگان اقبال خوبی نسبت به آن از خود نشان دادند به طوریکه تمامی چای تولیدی با قیمت مناسبی در بازار به فروش رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل