بازدید 3683
درپی آغاز روند اجرایی جدا شدن انگلیس از اتحادیه اروپا

مذاکره با انگلیس بعد از اجرای برگزیت

­پارلمان اروپا در بیانیه ای اعلام کرد توافق درباره روابط آتی با لندن زمانی حاصل می شود که این کشور از اتحادیه اروپا خارج شده باشد.
کد خبر: ۶۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 30 March 2017
­پارلمان اروپا در بیانیه ای اعلام کرد توافق درباره روابط آتی با لندن زمانی حاصل می شود که این کشور از اتحادیه اروپا خارج شده باشد.
 
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل ازخبرگزاری فرانسه، ­پارلمان اروپا در بیانیه ای درباره «خطوط قرمز» خود در مذاکرات در خصوص خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ( برگزیت ) اعلام کرد توافق درباره روابط آتی با لندن زمانی حاصل می شود که این کشور از اتحادیه اروپا خارج شده باشد.
 
پارلمان اروپا اعلام کرد « مذاکره درباره مقررات انتقالی احتمالی به شرطی صورت می گیرد که در مذاکرات مقدماتی درباره برگزیت « پیشرفت قابل توجه » حاصل شده باشد ».
پارلمان اروپا که قرار است هر نوعی توافق با لندن در پایان مرحله مذاکرات را که روز چهارشنبه آغاز شد تصمیم گیری کند قرار است پنجم آوریل در استراسبورگ « خطوط قرمز و پیش شرط های خود » را به رای بگذارد
 

پیش نویس این بیانیه از حمایت دو گروه اصلی پارلمان اروپا یعنی حزب مردمی اروپا و سوسیال دموکرات ها برخوردار است.
 در این متن آمده است:‌ « توافق درباره روابط آتی بین اتحادیه اروپا و انگلیس به عنوان کشور سوم زمانی حاصل می شود که انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شده باشد».
این در حالی است که دولت انگلیس قصد دارد مذاکره درباره روابط آتی را بلافاصله شروع کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها