بازدید 3689
۱

ناامنی‌های اقتصادی ترامپ پاشنه آشیل رشد قیمت فلز زرد

امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تاثیر ناامنی‌های اقتصادی ترامپ، گفت‌وگو‌های برگزیت،‌ انتخابات فرانسه و کاهش ارزش دلار بالا رفت.
کد خبر: ۶۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ 29 March 2017
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تاثیر ناامنی‌های اقتصادی ترامپ، گفت‌وگو‌های برگزیت،‌ انتخابات فرانسه و کاهش ارزش دلار بالا رفت.

به گزارش فارس، امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا افزایش یافت و هر اونس از این فلز گرانبها به قیمت 1252 دلار به فروش رفت. قیمت فلز زرد امروز در کمترین زمان به قیمت 1247 دلار و 80 سنت و در بیشترین زمان به قیمت 1254 دلار و 70 سنت خرید و فروش شد.

قیمت امروز طلا نسبت به یکماه گذشته 10 سنت کاهش داشت اما نسبت به یکسال گذشته با 10 دلار افزایش همراه شد. در گروه سایر فلزات گرانبها هم نقره کاهش 6 سنتی داشت و پلاتینوم هم کاهش یک دلاری را تجربه کرد.

خبرگزاری رویترز درباره دلیل افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی نوشت ادامه گفت‌‌وگوهای برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) یکی از دلایل افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی بود.

مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا آغاز شده و نخست‌وزیر این کشور از همه اقشار و دولت‌های محلی درخواست کرده با یکدیگر متحد شوند تا بهترین نتیجه در استقلال از اتحادیه اروپا به دست آید.

ترزا می نخست وزیر انگلیس گفته است کشورش آمادگی برای خروج از اتحادیه اروپا را دارد و به دنبال بهترین توافق است.

همچنین انتخابات فرانسه، ناامنی‌های اقتصادی ترامپ و کاهش ارزش دلار نیز دلایل دیگری بر افزایش قیمت دلار در بازارهای جهانی شد.

ترامپ که در کمپین‌های مبارزاتی انتخابات ریاست جمهوری به کاهش مالیات و نیز سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های این کشور وعده داده بود تاکنون نتوانسته جامع عمل بپوشاند همچنین طرح بیمه درمانی و سلامت وی که در اعتراض به برنامه‌های اوباما مطرح شده بود نیز چند روز گذشته تصویب نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شکاف بیشتر بین فقرا و ثروتمندان.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار