بازدید 4667
در بازار نقدی و آتی رقم خورد؛

تک روی سررسید شهریور در بازار آتی سکه

طی روز گذشته سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران تحت تاثیر تثبیت بهای اونس دربازهای جهانی و افزایش نرخ دلار روند متغیری را تجربه کرد.
کد خبر: ۶۸۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 29 March 2017
طی روز گذشته سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران تحت تاثیر تثبیت بهای اونس دربازهای جهانی و افزایش نرخ دلار روند متغیری را تجربه کرد.

به گزارش«تابناک اقتصادی»، طی معاملات دیروز از هر ۶ سر رسید فعال بازار آتی بورس کالا ۵ سررسید با روند نزولی و سررسید شهریور ماه با صعودی قیمت رو به رو شد.

به این ترتیب بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، کاهش ۰/۲۴درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۶۹ هزار تومان افت ۰/۲ درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و ۳۰۶ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت مثبت ۰/۰۲ درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و ۳۴۴ هزار تومان معامله و با کاهش ۰/۲۶درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون ۳۷۵ تومان به ثبت رسید و با افت قیمت ۰/۲۸درصدی رو به رو شد.

همچنین حجم معاملات آتی سکه طی این روز به ۴هزار ۷ قرارداد و ارزش ۵۴۷ میلیارد ریال رسید.

از بازار نقدی چه خبر؟

دیروز سکه در بازار نقدی نیز با کاهش دو هزار تومانی به قیمت یک‌میلیون و ۲۰۹ هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های ۶۸۸ هزار تومان و ۳۷۲ تومان به فروش رسید.


منبع: بورس کالای ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل