بازدید 9906
تحریم بانک‌های دولتی روسیه؛

شیشه بانک های روسیه در اکراین شکست!

الکساندر تورچینو، مقام ارشد امنیت ملی و شورای دفاع اذعان کرد، بانک ملی اکراین و سرویس امنیت، خواهان پیش‌نویس طرح پیشنهادی جهت تحریم بانک‌های دولتی روسیه شدند.
کد خبر: ۶۷۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 16 March 2017
الکساندر تورچینو، مقام ارشد امنیت ملی و شورای دفاع اکراین اذعان کرد، بانک ملی اکراین و سرویس امنیت، خواهان پیش‌نویس طرح پیشنهادی جهت تحریم بانک‌های دولتی روسیه شدند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia today، همچنین تورچینو در دیدار روز چهارشنبه شورا گفت، بانک ملی و سرویس امنیتی اوکراین دستور به تجزیه‌وتحلیل فعالیت‌های مؤسسات بانکی اوکراین و بانک‌های دولتی روسیه درزمینهٔ سهام صندوق داده و همچنین خواستار ارائه طرح‌های مربوطه، ازجمله اعمال تحریم بر روی آن‌ها در پایان روز شده است.

شیشه بانک های روسیه در اکراین شکست!

یکی از شرکت‌های تابعه اکراینی دست به کاهش سقف برداشت پول نقد در بانک و دستگاه‌های عابر بانک زد و اذعان کرد، این امر جهت افزایش فشار بر بانک لازم است.

در روز دوشنبه افراط گرایان اوکراینی، درب ورودی و پنجره‌های دفتر اصلی اِسبربانک (Sberbank) روسیه را توسط بلوک‌های بتنی شکسته و تخریب کردند.
این بانک در بیانیه‌ای اظهار کرد، با توجه به اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث در مسدود کردن دفتر مرکزی و آسیب‌های فیزیکی وارده بر دستگاه‌های عابر بانک که باعث اختلال در عملیات پول رسانی به این دستگاه‌ها شد، اقدام به تحمیل محدودیت موقت در برداشت پول نقد از حساب‌های جاری افراد از طریق بخش نقدی بانک به 30 هزار گریونا معادل 1.120 دلار روزانه برای هر مشتری می‌کند.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه از مقامات اوکراین خواست از شعبه‌های بانکی آن‌ها بدون ملاحظات سیاسی محافظت کنند.

همچنین دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که مسکو از نزدیک تمام تحرکات را زیر نظر دارد.

با توجه به تحریم بالقوه، ممکن است مشتریان بانک روسی دسترسی خود را از خدمات بانکی از دست بدهند.

این بانک شامل 150 شعبه در سراسر اوکراین و میلیون‌ها نفر مشتری است. ماه ژانویه گذشته، بر اساس گفته بانک مرکزی اکراین با توجه به دارایی اِسبربانک در میان 108 بانک کشور، در مقام هفتم قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل