بازدید 30993
۱

معرفی اپلیکیشن هف هشتاد

کد خبر: ۶۶۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 06 February 2017
ما معمولاً برای استعلام موجودی کارت های بانکی، خرید شارژ ، پرداخت قبض های خدماتی، موبایل و یا ADSL  یا WIMAX ، خرید بسته های اینترنت و پرداخت جریمه ها به بانک ، فروشگاه ها  یا مراکز مرتبط مراجعه میکنیم.
 
به گزارش تابناک، ناگفته پیداست با خودداری از خرید شارژ کاغذی می توان مانع قطع بیشتر درختان شد و همچنین با امکان پرداخت قبض های آب و برق و گاز در منزل شاهد مصرف بنزین کمتر برای مراجعه به بانک، صرف زمان و هزینه کمتر نیز بود. بعلاوه امکان پرداخت هزینه  اینترنت سیم کارت و ADSL و یا حتی مبلغ جریمه های شخصی نیز به راحتی و در کوتاه ترین زمان فراهم می شود.
 
همه ی این امکانات  به همراه فرصت انجام کار های خیر و شرکت در قرعه کشی های متنوع در کنار هم در اپلیکیشن 780 در دسترس شماست تا بتوانید تعداد زیادی از کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهید. هف هشتاد با گردآوری بسیاری از نیازهای شما شرایطی فراهم کرده که از نصب ده ها اپلیکیشن دیگر بی نیاز شوید.
 
نرم افزار هف هشتاد یک نرم افزار کاربردی برای پرداخت های غیر حضوری میباشد که در آن میتوانید به راحتی قبض های خدماتی محل سکونت را پرداخت کنید ،برای خودتان  و سایرین  شارژ بخرید ، قبض موبایل خودتان را پرداخت کنید و بسته های اینترنت بخرید.
اولین مشخصه قابل توجه  این نرم افزار که با آن روبرو میشویم این است که کاربران میتوانند در قسمت  تنظیم خدمات مورد علاقه، چیدمان خدمات را به صورت دلخواه خود شخصی سازی نمایند.

 
در این نرم افزار میتوانید خودتان یا افرادی را که تمایل دارید  به لیست شارژ خودکار اضافه کنید تا خیالتان از خرید شارژ راحت باشد.

 
 
همین طور شما میتوانید در قسمت خیریه ی این نرم افزار ،به خیریه های معتبر کمک کنید .

 
نکته جالب در بررسی این اپلیکیشن این است که  با انجام این کارها شانس شرکت در قرعه کشی خودرو، شمش طلا و قرعه کشی های هفتگی هم بدست می آورید  و میتوانید در قسمت پایینی  نرم افزار میزان شانس و کد های شانس خودتان را مشاهده کنید.
 
 
 
برنامه 780 از ظاهر متفاوت و جذابی برخوردار است و محیط آن، متناسب با موضوعی که دارد بهینه سازی شده است. سرعت بالای دسترسی به بخش های مختلف، از ویژگی هایی بارز این نرم افزار میباشد  که میتواند رضایت همه کاربران را  جلب کند
فضای متفاوت و خلاق این نرم افزار تجربه ی جدیدی به شما میدهد و این تفاوت باعث میشود کاربران از کار کردن با این نرم افزار لذت ببرند.
 
امکانات متفاوتی این نرم افزار را از سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز میکند از جمله :
 
•    قرعه کشی
در مرکز این اپلیکشین لوگویی وجود دارد که در آن میتوانید در کمپین ها ،قرعه کشی های مناسبتی و هفتگی 780 شرکت کنید
 
 
   
 

•    بارکد خوان
وجود بارکد خوان به شما کمک میکند به راحتی تمامی قبوض از جمله خلافی خودرو،قبض آب،برق ، گاز و تلفن خود را پرداخت کنید .
کافیست روی بارکد خوان کلیک کنید و با دوربین گوشی خود بارکد را شناسایی و قبض خود را پرداخت نمایید.
 
 
•    امکان تکرار آخرین تراکنش
هف هشتاد به شما این امکان را میدهد تا در سریعترین حالت تراکنش قبلی خود را تکرار کنید
برای این کار کافیست روز تکرار آخرین تراکنش کلیک کرده و رمز دوم خود را وارد کنید تا خرید شما کامل شود
 
 
•    ساخت پروفایل
در این نرم افزار، شما میتوانید به راحتی تراکنش های پر تکرار خودتان را به صورت پروفایل ذخیره و در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید
 
 

سابقه 780 و همین طور فعالیت زیر نظر شاپرک و بانک مرکزی  باعث میشود برای  پرداخت ها خیالتان راحت باشد و اگر مشکلی هم پیش آمد مرکز تماس هف هشتاد با شماره ی "4780"  24 ساعته آماده پاسخگویی، دریافت پیشنهادات و حل مشکلات شما میباشد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
ما قبض پرداخت کردیم پول به حساب مخابرات و اداره زرق پرداخت نشده هفت هشتاد تلفنهای ما قطع شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر