بازدید 1367

آغاز به‌كار همايش بررسي منشوراخلاق انتخاباتي

اين منشور، نيمه بهمن امسال در ديدار رئيس ستاد انتخابات و اعضاي کميته تدوين کنندگان اين منشور با مراجع محترم تقليد آيات عظام مکارم شيرازي، صافي گلپايگاني و نوري همداني به آنان ارائه و از رهنمودهاي آنان در تهيه متن نهايي استفاده شد.
کد خبر: ۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۰:۰۹ 17 February 2008
همايش بررسي منشور اخلاق انتخاباتي با حضور رئيس ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر، در اين همايش علاوه بر نمايندگان احزاب و گروه‌هاي سياسي، افرادي از حوزه، دانشگاه، جامعه مدرسين حوزه علميه قم، وزارت ارشاد، بسيج و دفاتر ائمه جمعه سراسر کشور حضور دارند.

قرار است در اين همايش علاوه بر وزير کشور و رئيس ستاد انتخابات، برخي مسئولان و فعالان سياسي به ويژه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، رئيس سازمان صداوسيما، حجت‌الاسلام مهدي کروبي و حبيب‌الله عسگراولادي سخنراني کنند.

سند نهايي منشور اخلاقي انتخابات با نگاه ويژه به رعايت اخلاقيات در انتخابات مجلس هشتم امروز در اين همايش در اختيار مخاطبان اين منشور اعم از مجريان، ناظران، نامزدهاي انتخابات، رسانه‌ها و مردم قرار مي‌گيرد.

معاون اداره کل سياسي وزارت کشور و دبير همايش منشور اخلاقي انتخابات در اين باره گفت: منشور اخلاقي انتخابات بر اساس رويکرد اخلاق محوري در عرصه فعاليت‌هاي سياسي به ويژه هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي تدوين شده که امروز در اختيار مخاطبان قرار مي گيرد.

مهدي عليخاني صدر درباره روند تدوين منشور اخلاقي انتخابات نيز اظهار داشت: اين منشور بر اساس رهنمودهاي امام راحل(ره) و تأکيدات رهبر انقلاب به ويژه در سفر اخير ايشان به يزد درباره رعايت اخلاق انتخاباتي در کارگروهي متشکل از نخبگان و انديشمندان از حوزه هاي مختلف تدوين شده است.

دبير همايش منشور اخلاقي انتخابات افزود: اين منشور، نيمه بهمن امسال در ديدار رئيس ستاد انتخابات و اعضاي کميته تدوين کنندگان اين منشور با مراجع محترم تقليد آيات عظام مکارم شيرازي، صافي گلپايگاني و نوري همداني به آنان ارائه و از رهنمودهاي آنان در تهيه متن نهايي استفاده شد.

وي ابراز اميداوري کرد که با رعايت محورهاي منشور اخلاقي انتخابات، هشتمين دوره انتخابات مجلس در فضايي اخلاقي، فراگير و سالم برگزار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل