بازدید 69447
بسته خبری «تابناک»؛

عکس پیکر آیت‌ الله هاشمی دستکاری شده؟/ ماجرای هدیه عجیب ۱۵۰میلیون دلاری احمدی نژاد/ حمایت گلشیفته از ترانه در تحریم اسکار/ ماجرای ریختن پرتقال‌ها به دریای خزر!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «تعبیر آیت الله علم الهدی از حادثه پلاسکو»،«انتقاد آیت‌الله یزدی از اهدای جایزه و تقدیر از اهالی موسیقی»،«تعداد دانشجویان ایرانی در امریکا»،«آمار وحشتناک از میزان آمادگی تهران در برابر زلزله»و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 27 January 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تعبیر آیت الله علم الهدی از حادثه پلاسکو

حجت الاسلام علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با تسلیت مجدد فوت ایثارگران آتش‌نشانی در حادثه پلاسکو تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری 5 ماه قبل در یکی از سخنرانی‌ها فرمودند، جان فدا کردن به زبان آسان است، انسان می‌گوید جانم را می‌دهم اما در مقام عمل دچار سختی می‌شود؛ بعد از فرمایش مقام معظم رهبری، ایثارگری عزیزان ما در حادثه ساختمان پلاسکو معنای فرمایش مقام معظم رهبری را در عرصه عمل نشان داد. علم‌الهدی ادامه داد: آمریکا جرات نزدیک شدن به ما را ندارد، روز گذشته در مشهد صحنه‌ای اجرا شد و به ذوق شما خراسانی‌های ادب شناس تبریک می‌گویم، تشییع شهدای مدافع حرم انجام شد و در این روز نماد شهدای ایثارگر آتش‌نشان نیز تشییع شد و این مهم بیانگر این واقعیت است که عزیزان ایثارگر ما در پلاسکو تابلویی از ایثارگری عملیات کربلای 4 بودند.تسنیم این خبر را منتشر کرد.


انتقاد آیت‌الله یزدی از اهدای جایزه و تقدیر از اهالی موسیقی

آیت الله یزدی در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر اظهار داشتند: «وزارت ارشاد در بحث موسیقی همیشه به فتوای مقام معظم رهبری اشاره می کند، اما آنها به بخش خاصی از فتوا استناد می کنند. در حالی که متن فرمایش رهبری این است که چون حلال و حرام مخلوط است و در حقیقت مثل ابزار مشترک است، بنابراین ترویج موسیقی جایز نیست». رییس شورای عالی جامعه مدرسین افزودند: «ترویج یعنی کاری بکنیم که موسیقی در جامعه رواج پیدا کند و این قطعا جایز نیست. تذکرات متعددی در این خصوص داده شده اما ظاهرا توجهی به این تذکرات نمی شود.» آیت الله یزدی با اشاره به عدم توجه به فتوای رهبر انقلاب و نیز برگزاری جشنواره و اهدای جوایز به اهالی موسیقی اظهار داشت: «من شخص وزیر ارشاد را متهم نمی کنم اما مجموعه وزارت ارشاد به فتوای رهبری عمل نمی‌کنند و به مبانی شرعی و نظرات رهبری توجه نمی‌کنند که این یک بحث است اما تأثر من بیشتر به این خاطر است که در شرایطی که مردم تهران بلکه مردم کشور از حادثه پلاسکو غمگین و نگرانند؛ در این شرایط تشکیلات وزارت ارشاد، برنامه می‌‌گذارد و به برندگان موسیقی جایزه می‌دهد». شفقنا این خبر را منتشر کرد.


عکس پیکر آیت‌ الله هاشمی دستکاری شده؟

غلامعلی رجایی که شب گذشته در کانال خود و در پاسخ به سعید قاسمی تصویری از پیکر آیت‌الله هاشمی را منتشر کرده بود امروز مدعی شد برخی تصاویر دیگر از پیکر ایشان دستکاری شده و در پیکر ایشان جای هیچ کبودی نیست. رجایی در کانال خود نوشت: الان دوستی این خبر را به نقل از سایتی برایم فرستاد واز من خواست تکذیبیه ای براین خبر دروغ بنویسم. این سایت با درج عکس دستکاری شده از قول من به دروغ نوشته رجایی هم این عکس را تاییدکرده!!! زمانه بسیار بدی شده و ایمان بعضی ها به تاراج جعل و دروغ برده شده است. عکس پیکر مطهر هاشمی را که دیشب منتشرکردم آقا یاسر حدود شش ساعت پس از فوت این عزیز و بعد از اتمام غسل و کفن پیکر و وقتی ازکنار آن بیرون رفتیم تا خانمها با پیکر هاشمی وداع کنند، گرفت ومن تا دیروز نمیدانستم کسی واز جمله یاسر از پیکرعکسی گرفته است و الا در یادداشتم بدان اشاره‌ای کردم. یاسر دیشب که یادداشتم را دید عکس را برایم فرستاد که با این عکس دستکاری شده منتشرشده دراین سایت و بعضی گروهها، تفاوت های آشکاری دارد. مجددا عرض می شود و با مقایسه دو عکس اصلی و دستکاری شده توسط جاعلان و سیه دلان بخوبی پیداست که درصورت آقای هاشمی هیچ نشانه ای از زخم،خون، یا کبودی وجود ندارد.


روایت ملک عبدالله از رفتار هاشمی با دشمنانش

غلامحسین کرباسچی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در کانون طه گرگان برگزار شد با بیان اینکه هاشمی خیرخواهی خود را در خارج کشور هم ثابت کرد، به نقل از ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان عنوان کرد: هاشمی شخصی است که حتی برای دشمنانش هم خیرخواهی می کند. وی ادامه داد: هاشمی به قانون، نظام اداری و سیاسی احترام می گذاشت و هیچگاه از اختیارات خود استفاده نکرد؛ او به کار فرهنگی با حضور مردم اعتقاد داشت و خوش بین به آینده بود و هیچگاه ناامید نشد. ایرنا این خبر را منتشر کرد.


ماجرای هدیه عجیب ۱۵۰میلیون دلاری احمدی نژاد به تاجیکستان

حسین مرعشی در بخشی از سخنانشز در اولین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی ایران در خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد گفت: در زمان آقای خاتمی سدی در دولت تاجیکستان توسط مهندسین ایرانی ساخته شد و دولت تاجیکستان که دولت ثروتمندی هم است ۱۵۰ میلیون دلار از ایران وام گرفته بود، رییس جمهور دولت دهم آقای احمدی نژاد که برای افتتاح این سد به تاجیکستان رفتند در نطق‌شان گفتند که این هدیه‌ای از جانب ملت ایران به شما است، از آن روز دیگر تاجیک‌ها قسط وام‌های خود را پرداخت نمی‌کنند و می‌گویند رییس جمهور شما به عنوان هدیه این را به ما داده است. چنین افرادی مظهر دفاع از حقوق مردم و آقای هاشمی مظهر ریخت و پاش شدند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


توهین‌کنندگان به آیت‌الله هاشمی منافق و عامل اسرائیل هستند

مجید انصاری در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که صبح امروز در حسینیه جماران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره توهین برخی افراد به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی طی روزهای گذشته، گفت: شخصیت‌های بزرگ و اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی به موازات اثرگذاری و بزرگی‌شان هم در زمان حیات و هم در زمان ارتحال مورد هجمه بدخواهان بوده و هستند. وی ادامه داد: هنوز مشاهده می‌کنیم خود حضرت امام (ره) نیز با وجود آنکه 27 سال از ارتحالشان می‌گذرد، برخی رسانه‌های صهیونیستی و ضدانقلاب ایشان را تخریب می‌کنند و آیت‌الله هاشمی نیز از این داستان مستثنی نیست. ما نیز نباید از عوامل اسرائیل به ویژه منافقین انتظاری بیش از این داشته باشیم. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


توصیه‌های ایمنی پساپلاسکو یا طعنه سیاسی مشاور رئیس‌جمهور

حسام‌الدین آشنا در چند توئیت پیاپی به توصیه‌های ایمنی در خصوص پلاسکو پرداخت و نوشت: توصیه‌های ایمنی پساپلاسکو: درساختمان‌های کهنه وسست ازبازی با آتش خودداری کنید؛ چرا که ممکن است یک ساختمان پنجاه ساله در چند ساعت فروبریزد.مراقب جرقه‌ها باشید؛ ممکن است مواد اشتعال زا تلاش آتش نشانان را بی اثر کند. فقط آسیاب به نوبت نیست؛ ممکن است آتش هم به نوبت باشد. درست است که برخی آتش به اختیار شده‌اند اما آتش همیشه به اختیار آتش افروزان باقی نمی‌ماند

به مالکان و ساکنان ساختمان‌های با نمای شیشه‌ای توصیه می‌شود از سنگ پرانی به دیگران

خودداری کنند.ساختمان‌ها و ساختارها همیشه به صورت عمودی و درخود فرونمی‌ریزد گاهی به ساختمان‌های مجاور هم خسارات جدی وارد می شود.


حمایت گلشیفته از ترانه در تحریم اسکار

گلشیفته فراهانی از موضع ترانه علیدوستی که حضور در اسکار را به خاطر سیاست نژاد پرستانه ی ترامپ، تحریم کرده است، حمایت کرد. گلشیفته فراهانی پنجشنبه شب در اینستاگرام خود با نوشتن «به این زن قدرتمند سرزمینم افتخار می کنم»، به جمله ای از مصاحبه ی ترانه علیدوستی اشاره کرد که گفته است: من به نشانه اعتراض در مراسم اسکار ۲۰۱۷ شرکت نخواهم کرد.انصاف نیوز این خبر را منتشر کرد.


اگر وزارت اطلاعات ۵ ماه کسی را در انفرادی نگه‌دارد خلاف حقوق شهروندی نیست؟

حمید بقایی، معاون محمود احمدی‌نژاد در یادداشتی با اشاره به رونمایی حسن روحانی از منشور حقوق شهروندی در کانال تلگرامی خودش نوشت: فرضاً اگر وزارت اطلاعات ( كه زير مجموعه دولت است و وزير آن تحت امر رئيس جمهور ميباشد) انسان بيگناهي را 5 ماه در انفرادي نگه دارد و در اين مدت 150 روز او را از نور آفتاب محروم سازد؛ و علي رغم بيماريش از انجام مراقبتهاي اوليه پزشكي و حتي تغذيه و دادن غذاي مناسب به او دريغ ورزد؛ آنگاه رئيس جمهور مطابق منشور حقوق شهرونديش حاضر است با خاطيان ؛ از بالاترين مقام گرفته تا پايين ترين آنان برخورد نمايد؟اگر پاسخ آقاي حسن روحاني منفي يا سكوت است پس ميتوان نتيجه گرفت منشور حقوق شهروندي چيزي جزء يك شوي تبليغاتي براي جلب نظر و بستن دهان مريدان اصلاح طلب ايشان نيست .


نظر امام جمعه موقت تهران درباره ترامپ

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌ اول نمازجمعه امروز تهران طی سخنانی با تأکید بر حفظ کرامت انسان اظهار داشت:‌ آقای ترامپ شما با شعار «خدمت به مردم آمریکا و احیای کشورتان، ترمیم خرابی‌های جامانده از حکومت‌های قبلی، نجات مردم آمریکا از فقر و گرسنگی و فلاکت و دخالت نکردن در امور سایر کشورها و مبارزه با تروریسم» به کاخ سفید آمده‌اید. بکوشید به وعده‌هایتان عمل کنید، مبادا خناسان عزم شما را تغییر دهند. بدانید عمل به این وعده‌ها در متن دین مقدس اسلام است.وی اضافه کرد: بکوشید برخلاف اسلاف خود که پیمان ‌شکن بودند به پیمان با مردم وفادار باشید که شرف انسانی همین اقتضا را دارد، البته در تشخیص تروریست اشتباه نکنید. آنانی که در مقام دفاع از جان و ناموس و کشور خود هستند،‌تروریست نیستند. دولت‌های قبلی با جنگ‌افروزی و حمایت کردن از جنگ‌افروزان و مسلح کردن جلادان و خون‌ریزان، آبروی خود را بردند، بودجه و سرمایه آمریکا را به باد دادند.


تعداد دانشجویان ایرانی در امریکا

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور میهمان این هفته برنامه دست‌خط بود. معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: ما الان 50 هزار دانشجوی خارج از کشور داریم که از این تعداد، حدود 12،11 هزار نفرشان آمریکا هستند که بزرگترین کُلونی دانشجویی ما هستند.


حضور مهدی هاشمی در مراسم ختم آیت‌الله هاشمی

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه 3 بهمن‌ماه سال جاری در نشست خبری خود در حالی از اتمام مرخصی مهدی هاشمی خبرداده بود که وی امروز در مراسم ختم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که از سوی بنیاد امور بیماری‌های خاص در محل این بنیاد برگزار شده بود، حضور داشت.


ماجرای ریختن پرتقال‌ها به دریای خزر

درپی انتشار تصاویر و خبرهایی درباره ریخته شدن پرتقال‌های یخ زده در رودخانه تجن و دریای خزر، یک مقام مسوول در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: این پرتقال‌ها را دولت در حمایت از تولیدکنندگان خریداری کرده و به دلیل اینکه هیچگونه مصرفی نداشت، آن را به رودخانه ریختند.یک مقام مسوول در وزارت جهاد کشاورزی درباره تصاویر و خبرهایی مبنی بر اینکه پرتقال‌های یخ زده به رودخانه تجن منتهی به دریای خزر ریخته شده بود و موج آب، آنها را به ساحل دریای خزر در استان مازندران آورده است به ایسنا گفت‌: این پرتقال‌ها با توجه به سرمای اخیر و یخ زدگی آنها در حمایت از تولیدکنندگان و تولید ملی از باغداران خریداری شده است و از آنجاکه هیچ گونه مصرفی نداشتند به دریا ریخته شده‌اند.وی افزود: این پرتقال‌های یخ زده را سازمان تعاونی روستایی به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی خریداری کرده و میزان دقیق این خرید و چگونگی آن در اختیار این سازمان است.البته برخی از خبرها در این باره نشان از آلودگی دریای خزر داشت که باید دید چرا وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی به عنوان مجری این طرح پرتقال‌های یخ زده را به دریا ریخته‌اند؟

عکس پیکر آیت‌ الله هاشمی دستکاری شده؟/ ماجرای هدیه عجیب ۱۵۰میلیون دلاری احمدی نژاد/ حمایت گلشیفته از ترانه در تحریم اسکار/ ماجرای ریختن پرتقال‌ها به دریای خزر!

پیش‌بینی ریاست‌جمهوری دودوره‌ای روحانی


عبدالواحد موسوی لاری در گفت‌وگو با ایلنا با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به معرفی جهانگیری به‌عنوان گزینه پشتیبان روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد: روحانی در حال حاضر رییس‌جمهور است و این درحالی است که با نگاهی به ادوار پیشین ریاست‌جمهوری متوجه می‌شویم که روسای‌جمهور در کشور ما عموماً دو دوره پیاپی از مردم رای گرفته‌اند و با این حساب، پیش‌بینی می‌کنیم روحانی هم بتواند در دوره بعد با رای مردم در مقام ریاست‌جمهوری ابقا شود.

آخرین جزئیات از پرونده خون‌های آلوده

عباس پوریانی رئیس کل محاکم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده خونهای آلوده اظهار کرد: یکی از مهمترین پرونده‌هایی که در محاکم تهران از مدتها پیش مطرح رسیدگی بوده پرونده مربوط به خونهای آلوده است که با توجه به پیچیدگیهای این پرونده رسیدگی به آن زمانبر و نیازمند کار کارشناسی دقیق بود. پوریانی تصریح کرد: جمع پرونده‌های تشکیل شده در شعبه اول مجتمع شهید بهشتی در بحث خون‌های آلوده موسوم به پرونده هموفیلی حدود 1940 پرونده است که 15 پرونده نیز از مجتمع عدالت به این پروندهها اضافه شده است.وی ادامه داد: کل آراء صادر شده در این زمینه 1870 پرونده است که از این آراء 965 رای اجرا و دیه آن طبق قانون پرداخت شده است.رئیس کل محاکم تهران در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروندههای مطرح شده در شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی شعبه مستقل شهید بهشتی منجر به صدور رای شده است و تعدادی از پروندههای باقیمانده نیز پس از ابلاغ به دادگاه تجدیدنظر ارسال خواهد شد.


آمار وحشتناک از میزان آمادگی تهران در برابر زلزله

محمد اسماعیل نجار پیش از ظهر آدینه در جمع خبرنگاران سمنانی ضمن بیان اینکه در طول سال ۱۷۵ زلزله بیش از چهار ریشتر در کشور به وقوع می پیوندد که این یعنی ایران اسلامی هر دو روز یکبار با یک زمین لرزه روبرو است، ابراز داشت: وقتی پایتخت کشور تنها ۱۰درصد آمادگی مقابله با زمین لرزه را دارد نباید انتظار معجزه داشت امروز دنیا با به کارگیری دانش و خرد و اندیشه جمعی، خود را ایمن کرده اما ما همچنان آمادگی کامل را نداریم. رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه متاسفانه امروز آمادگی ما در برابر مخاطرات طبیعی ضعیف است، گفت: آمادگی تهران در برابر زلزله احتمالی تنها ۱۰ درصد محسوب می شود.


پاسخ مثبت ایران به پیام شورای همکاری خلیج فارس؟

درحالیکه اعلام شده بود، معاون وزیر خارجه کویت حامل پیامی از سوی شورای همکاری خلیج فارس برای ایران است، این مقام ارشد کویتی از «آمادگی ایران برای تقویت همکاری» خبر داد.به گزارش «انتخاب»، مقامات کویتی اعلام کردند که پس از سفر به تهران و تسلیم پیام امیر این کشور، پاسخ مثبتی از مقامات جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده اند و این را نشانه خوب و مثبتی برای ایجاد وفاق منطقه ای تلقی کردند.خالد جارالله معاون وزیر خارجه کویت گفت: با توجه به اعلام آمادگی طرف ایرانی، شاهد گام هایی در جهت رفع تنش در روابط شورای همکاری و ایران خواهیم بود تا وحدت و وفاق تقویت شود.جارالله گفت: مقامات ایرانی پس از دریافت پیام امیر کویت، آمادگی خود را برای تعامل اعلام کردند و بنیاد طرح پیشنهادی امیر کویت رایزنی های مشترک بر اساس معیارهای بین المللی بوده است.معاون وزیر امور خارجه کویت گفت: دستیابی به یک راه حل مشترک برای انجام گفت و گوهای بیشتر در آینده و گسترش روابط یک امر مهم و مد نظر است، البته طرفین هنوز به توافقی بر سر زمان آغاز گفت و گوهای مشترک دست نیافته اند .وی افزود: هنوز سخن گفتن درباره از سرگیری روابط دیپلماتیک میان ایران با کشورهای عربستان و بحرین و بازگشت سفرای شورای همکاری زود است و در پیام امیر کویت چارچوب کلی روابط مشترک و از سرگیری ایران بررسی شد .


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۱
انتشار یافته: ۱۸
تو هر دو عکس کبود و قرمزه
چرا اسم این بازیگر خود فروش رو از روزگار ایرانیان حذف نمیکنید؟
چرا اینقدر مهمش میکنید؟
به تمام روزنامه ها و ...اعلام کنید که این خانم رو کلا بایکوت خبری کنن
حذفش کنن تموم بشه بره پی کارش
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
به تعداد آرای منفی توجه کن و ببین نظرات و افکارت در جامعه چه جایگاهی داره
بعضی از آقایان وقتی راضی می شوند که هر روز تو این کشور نعش کشی و عزاداری باشه !!! اللهم اشف کل مریض .
کاش هردو عکس را میگذاشتید تا خبر دقیق باشه . این نوع خبر رسانی بیشتر باعث شک میشود
هدیه احمدی نژاد از کیسه باباش بوده شاید؟همین یک فقره کافیه که ایشان محاکمه شوند تو که میگفتی نوکر ملتی نوکر که برای ارباب تصمیم نمی گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
دوستانی که با ادعای یه نفر موضع میگیرن اول تحقیق کنن ببینن که آیا خبر صحت داره یا نه؟
یعنی دولت از این قضیه 150 میلیون دلار خبر داشته و هنوز هیچی نگفته؟
نوع صحبت بیشتر به حرفهای درون تاکسی میخوره تا اظهار نظر یه فرد سیاسی
ازقدیم گفتن قبل حرف زدن یه بار زبون دور دهن بچرخون یا به قولی یه کوچولو فکر کن ، اخه دکتر 150 میلیون کم پولی بود که ارزش یه ذره تفکر نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
اولا تو درستی خبر باید شک کرد این جماعت خیلی لاف میزنن در ثانی خا تمی از کجا پول اورد وام داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
دوستانی که با ادعای یه نفر موضع میگیرن اول تحقیق کنن ببینن که آیا خبر صحت داره یا نه؟
یعنی دولت از این قضیه 150 میلیون دلار خبر داشته و هنوز هیچی نگفته؟
نوع صحبت بیشتر به حرفهای درون تاکسی میخوره تا اظهار نظر یه فرد سیاسی
آمادگی تهران در برابر زلزله احتمالی تنها ۱۰ درصد محسوب می شود. هه هه خندیدیم .منفی 1000 هم نیست.
۱۵۰ میلیون را بخشیدن بهتر است یا با ب........غرور یک ملت را؟
عدم شرکت در مراسم اسکار میتواند یک اعتراض جالب باشد اما اگر فرض را بر این بگذاریم که به کارگردان و بازیگران فیلم فروشنده ویزای امریکا را بدهند همین یعنی قبول این مسئله از سوی دولتمردان ان کشور است که ایرانیان افرادی فرهنگی هستند که در بالاترین سطح از جشنواره های سینمای امریکا با دیگران زقابت میکنند و این خود شکستی برای انها است حال اگر این افراد در خاک امریکا از فرصت تریبون این جشنواره استفاده کرده و حقانیت مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند بهتر است یا از داخل ایران با چند مجله و روزنامه مصاحبه کنند
حمید بقایی اگه اون کس تومیگی بی گناه نباشه وحق بیت المال راخورده باشه چی شما بگو کسیکه 150 ملیون را مبخشه بی گناهه یاگناه کار وکسیکه پول نفت کشور برباد داده و22 میلیادر دلار را در خارج کشور میفروشه بی گناه هست
150 میلیون دلار چیزی نیست میکنه حدود 600 میلیارد تومن باید به امتهای اسلامی کمک کنیم دیگه
دوستانی که با ادعای یه نفر موضع میگیرن اول تحقیق کنن ببینن که آیا خبر صحت داره یا نه؟
یعنی دولت از این قضیه 150 میلیون دلار خبر داشته و هنوز هیچی نگفته؟
نوع صحبت بیشتر به حرفهای درون تاکسی میخوره تا اظهار نظر یه فرد سیاسی
بسیار جای تأسف است که اظهار نظر افراد معلوم الحالی مثل گلشیفته برای این سایت واجد اهمیت شده است.
تکرار نام این فرد محل اشکال است تا چه رسد به نقل اظهار نظر او که فی الواقع هیچ ارزشی ندارد!
اگر هزاران ناسزا به خانوم علیدوستی می گفتین بهتر از این بود که بگویید گلشیفته از تو حمایت کرده است .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان