بازدید 3627

وزیر علوم خبر داد: افزایش میزان وام و تسهیلات دانشجویی

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه میزان وام و تسهیلات دانشجویی افزایش می یابد گفت: دانشجویانی که در خوابگاه بسر می برند از لحظه ورود به خوابگاه می توانند وام دانشجویی دریافت کنند .
کد خبر: ۵۹۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴ 19 May 2016

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه میزان وام و تسهیلات دانشجویی افزایش می یابد گفت: دانشجویانی که در خوابگاه بسر می برند از لحظه ورود به خوابگاه می توانند وام دانشجویی دریافت کنند .

محمد فرهادی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا وسیما درباره خبر خوش برای دانشجویان در هفته خوابگاه دانشجویی افزود: تاسیس اتاق سلامت در خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان ، ارائه تسهیلات و امکانات رفاهی بیشتر و افزایش وام های دانشجویی توسط معاونت دانشجویی و صندوق رفاه وزارت علوم از جمله اخبار خوش برای دانشجویان است که دانشجویان از هم اکنون می توانند درخواست وام های خود را مطرح کنند.

وی همچنین درباره تفاوت خوابگاه مورد بازدید و خوابگاهی که خود در زمان دانشجوی اش در آن ساکن بود گفت: خوابگاهی که ما در ابتدای تحصیل وارد آن شده بودیم نوساز بود و ما اولین دانشجویان آن خوابگاه محسوب می شدیم.

فرهادی افزود:البته یکسال بیشتر از زمان اسکان ما در آن خوابگاه نوساز نگذشته بود که ما را به یک خوابگاه دیگر منتقل کردند.

وی ادامه داد: وضعیت آن خوابگاه هم خوب بود ولی از شهر و دانشگاه دور بود و ما باید 10 کیلومتر پیاده مسیر را طی می کردیم تا به سرویس برسیم و اگر از سرویس جا می ماندیم باید تا رسیدن به یک ماشین مسر طولانی تری را طی می کردیم .

وی گفت : هم اکنون وضعیت خوابگاه دانشگاه فردوسی مشهد که در آنجا تحصیل می کردم خیلی بهبود یافته است و در سال گذشته دو نیکو کار برای خوابگاه دانشجویی این دانشگاه اقدامات خوبی انجام دادند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در هفته خوابگاههای دانشجویی از خوابگاه خواجه عبدالله دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی بازدید و از نزدیک شاهد کمبود و نقایص این خوابگاه بود .


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان