بازدید 120818

پاسخ بانک مرکزی به مشتری بانک شهر

کد خبر: ۵۸۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 02 May 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی خبرنگاران و سایر عوامل محترم وب سایت وزین تابناک.اینجانب مشتری بانک محترم شهر ساعت 16 با مراجعه به دستگاه خود پرداخت بانک شهر شعبه فرودگا شیراز با مشکل عجیبی برخورد نمودم.مبلغی پول نقد تراول نو رو برای انتقال به حساب در درون دستگاه قرار دادم. و پس از انجام مراحل مورد نظر و شمارش وجه توسط دستگاه بدون اینکه  وجهی به حساب اینجانب واریز شود و بدون استرداد مبلغ و فقط با یک رسید خطا.عملیات مورد نظر پایان یافت.از کارمند مستقر در باجه پیگیر وضعیت شدم،که ایشان در پاسخ خطای شبکه و سایر عوامول دیگر را باعث بروز خطا دانسته.و فرمودند امکان استرداد وجه و یا واریز وجه به حساب اینجانب تا روز آتی و مراجعه کارمند واحد خزانه داری بانک فراهم نمی باشد.با این حال ضمن تماس با واحد پشتیبانی تهران به شماره 021-8655 تقریبا همان پاسخ ها را از پشتیبان محترم دریافت نمودم.و اما ذکر چند سوال بنده از کارمندان محترم آن بانک بی پاسخ ماند.
1.در صورتی که بنده مسافر پرواز خارجی باشم و این مبلغ وجود در حساب من یا به صورت نقدی جنبه مهمی داشته باشد وضعیت به چه صورت خواهد بود؟
2.در صورتی که بنده مجبور به سفر شوم و با فرض اینکه تا چند روز آینده مبلغ به حساب من واریز شود و مغایرتی مبنی بر مبلغ مورد ادعای بنده و بانک محترم وجود داشته باشد,قضاوت عادلانه به چه صورت امکان پذیر خواهد بود.
3.در صورتی که وجه مورد انتقال هزینه جراحی مریضی باشد که هم اکنون نیازمند به جراحی داشته باشد پاسخگو چه کسی خواهد بود.
و هزاران امکان و سوال دیگر...
آیا نمی شود با تغییر در نرم افزار یا سخت افزار هنگام بروز خطا وجه استرداد گردد و ضبط نشود؟
آیا نمی شود به کارمند این پیشخوان دسترسی لازم جهت عودت وجه دغاده شود؟
خواهشمندم پیگیری مشکل بنده و امثال بنده از بانک شهر شوید.چون پاسخگویی به ما کارمندان مرتبه پایین هستند که نه دسترسی لازم را و نه قدرت اجرایی لازم را برای این موضوع ندارند.

پاسخ:

باسلام
احتراما ، بازگشت به نامه شماره 113/461 در خصوص اعتراض مخاطب محترم نسبت به عملکرد دستگاه خود دریافت پیشخوان شهرنت بانک شهر مستقر در فرودگاه شیراز به اطلاع می رساند مشتری با شماره کارت 42...........5047 در تاریخ 95/01/21 راس ساعت16:11 اقدام به واریز 9قطعه اسکناس 500هزار ریالی در دستگاه خود دریافت یاد شده کرده که تراکنش مربوطه ناموفق بوده است.در ادامه شعبه ناظر در تاریخ 95/01/23 در ساعت 11:24 اقدام به تسویه و تخلیه دستگاه کرده و در تاریخ 95/01/24 در ساعت 08:48 مبلغ 4/500/000 ریال توسط شعبه ناظر به حساب مشتری عودت و واریز شده است.

اداره روابط عمومی بانک مرکزی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۱
این پاسخ بانک شهر هیچ ارتباطی به سوال منطقی آن شهروند ندارد!!!
زحمت کشیده بعد از دو روز!!!
چه جالب یعنی بعد از سه روز بانک نباید این کار را انجام می داد؟ بدون معذرت خواهی و جبران خسارت و یا حتی پاسخ به یکی از سوالات مشتری. مساله جالب تر اینکه با وجود روز کاری بودن تاریخهای مذکور چرا طی آنم چهار روز اقدامی صورت نگرفته؟
جالبه،پول بابایه سه روز لنگ در هوا بوده!!!!!
فقط همین
بنده خدا این همه سوال کرد!!
دریغ از یک جواب از طرف بانک
دیروز دو بار از اینترنت خرید کردم از دو سایت مختلف ، یکی را از درگاه بانک ملت پرداخت کردم با کارت ملت به مبلغ 300000تومان ، دیگری را از درگاه پارسیان پرداخت کردم با کارت بانک صنعت و معدن به مبلغ 250000 تومان . هر دوی تراکنش ها پولش از حسابم کم شد ولی تراکنشش ناموفق بود. منتظرم 72 ساعت بعد پولم عودت شود. واقعا این بانکها خودشان را کشته اند با این خدماتهای همیشه نا موفق!
بزن اون دست قشنگه رو خیلی جالب از سر خودشون باز کردن مشتری گرامی این همه سوال پرسیده چرا جواب ندادید
شوخی میکنی!!
اون سه روز زمان را جواب ندادی ؟
لطفا به جای دادن شماره کارت و غیره جواب سوال های مشتری را بده...
خوب کدام سوال این بنده خدا را اداره روابط عمومی بانک مرکزی جواب داده است.
سوال بعدی این است که واریز حساب بر خلاف گفته متصدی بانک در روز آتی نبوده و سه روز طول کشیده است

این سوال را باید از بانک شهر می پرسیدید
چرا که بانک شهر خدمات نوینی ارایه میدهد و حتما پاسخگو است تا مشتریانش را حفظ کند

بانک مرکزی که مسوولیتی را نمی پذیرد!!
خوب کدام سوال این بنده خدا را اداره روابط عمومی بانک مرکزی جواب داده است.
سوال بعدی این است که واریز حساب بر%2
سلام. به سوالات پاسخ داده نشده، فقط اقدام واريز وجه انجام شده در صورتيكه سوالات دغدغه خيلى ها هست
الان مشکل حل شد؟ پول بنده خدا 3 روز بد به حسابش واریز شده
بانک به سوال های منطقی مشنری چواب نداده
برا مردم ارزشی قائل نیستن و اونا رو عددی نمیدونن که پاسخشون رو بدن؟ از ماست که بر ماست.
خیلی لطف کردن و زحمت کشیدن که پول رو پس دادن و توضیح دادن .
من فردا کل حسابهای خودم وخانوادهام در بانک شهر را می بندم و تسویه میکنم چند مورد دیگر از این بانک دیدم که جواب منطقی ندادن
علیرغم همه تلاشها امکان وقوع نقص فنی در سیستمها اجتناب ناپذیر بوده و متاسفانه بعضاممکن است باعث خسارت مادی و معنوی به بهره بردار شود،ودر مجموع بدلیل پایین بودن درجه ریسک نمی توان از این خدمات چشم پوشی کرد .امیدواریم روزی شاهد شبکه ارتباطی خوب و دستگاههای غیر چینی باشیم تا بتوانیم از خدمات بهتری که شایسته هر ایرانی است بهره مند شویم. کارمند بانک
منظورش اینه که برو خداتم شکر کن که پولتو پس دادیم، بقیه سوالا هم به تو ربطی نداره ما اینجوری صلاح می دونیم که 3-4 روز پول شمت دستمون بمونه
اگر جواب قانع کننده ای ندارید ماسمالی نکنید.
پاسخ نميدادن بهتر بود
سه روز مشتري را علاف كردن
بانک شهر یکی از بهترین بانکها ایران است بهترین مدیریت را دارد . سیستم شعبه های 24 ساعته این بانک خیلی عالیه . راحت من میتونم با دستگاه خوددریافت این بانک پول واریز کنم خیلی عالیه .
خسته نباشی ... بعد 4 روز پولشو دادین ؟؟!! من الان در قلب تهران این مشکلو دارم بین 2 تا بانک پاسکاری میشم
خوب مشکل حل شد
با این پاسخ مسئولین رسما اعلام فرمودند که حق با مشتری عزیزه و سیستم واریز به حساب از طریق خودپرداز ناکارآمد است.
پاسخ ها
ريز بين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
مشتري مقصر است كه اين بانك رو انتخاب كرده
حالا جواب این بنده خدا که داده نشده
برخی بانک ها خدا را بنده نیستند شما توقع دارید به یک مشتری معمولی پاسخ گو باشند.
چه پاسخ حکیمانه ای داده اند واقعا . ممکنه بگید دقیقا به کدام بخش از انتقاد این شهروند پاسخ داده اند ؟
جواب سوال:
اگه مسافر کشور خارجی هستین، با توجه به امکان قطع ارتباط شبکه، هرگز ریسک استفاده از خودپردازها و یا خود دریافتهای خارج از شعبه رو نپذیرید.
اگه مسافر هستین و دیگه قرار نیست برگردین هم سعی کنین در زمانی که شعبه باز هست از خدمات غیرحضوری استفاده کنین تا در صورت بروز هرگونه مشکل کارمند شعبه بتونه کمکتون کنه
اگه وجهی رو واسه عمل جراحی که بحث مرگ و زندگی در میونه میخواین به حسابی واریز کنین، حتما سعی کنین این پول رو از داخل بانک انجام بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
لطفا به ساعت ذکر شده در متن توجه فرمایید
اگر استفاده از این دستگاه ها ریسک هست پس نصب و راه اندازی تمامی شعب خود دریافت امری
بس خنده دار تلقی میشود
جواب های شما فقط حذف صورت مساله هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
داداش اجازه بده بقیه جواب رو هم من بنویسم
ادامه جواب
مشتری گرامی اون دستگاهی که میبینی اونجا نصب شده واسه خدمات رسانی به شما نیست اون برای اینه که آخر سال آمار بدیم اینقدر دستگاه نصب کردیم و پزش رو بدیم راستی تو قراردادش هم یک مبالغی هست که نگو و نپرس
هر از چند گاهی پیامکی حاوی اینکه مدیر عامل و یا یکی از مدیران بانک شهر پاسخگوی سوالات شما می باشد می آید اما متاسفانه با تماسی که با این شماره داشته ام متوجه کذب بودن و عدم جوابگویی این بانک شدم و بهتر بگویم این صرفاً یک تکنیک تبلیغاتی برای جذب مشتری می باشد البته از بانکی که اکثر نیروهایش نسبت فامیلی دارند و یا اینکه از سوی مدیران شهرداری معرفی شده اند انتظاری بیش از این هم نمی رود .
من که از جواب بانک مرکزی قانع شدم....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
72 ساعت پول ایشون رو نگه داشتید بعد ساعت و تاریخ میدید که مثلا خیلی دقت بالایی دارید؟؟!
بی نظمی در شبکه بانکی غوغا می کند
بانک مرکزی اگر جواب نمی دادی که سنگین تر بودی
در قرن 21 و اوج فناوری های مدرن وافعا تعجب بر انگیز است . 4 روز برای اثبات واریز وجه واسترداد ان زمان لازم است .؟بانک شهر اعلام نمایند سود 4 روز وجه واریزی کجا رفت ؟
امروز به تاریخ 30-1-97 از صبح تا الان شبکه اینترنتی بانک شهر قطعه
من قسطامو چطوری جابجا کنم جریمه نخورم
یکی جواب بده
من که از این جواب شرمنده شدم
این مثلا پاسخ که بانک مرکزی داده. بیشتر شبیه گزارش دانش آموز اول ابتدایی هستش تا پاسخ. متاسفم برای سیستم یانکی کشور
من بودم دستگاه خورد میکردم هرجورشده پولم درمیاوردم بعد هم خودم میزدم آنتن بازی که بگن دیوونست بیخیالش ....چرا یه بار تو پول دادن اشتباه پیش نمیاد واضافه پول بده اصلا بعد همین ۴روز هم پس بگیره مسخره بازیه والابااین نوناشون وسطش هم گوشه داره خخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان