بازدید 3113

تهدید باشگاه مس به نهاد‌های بالاتر از وزارت ورزش

کد خبر: ۵۷۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 05 April 2016

باشگاه مس کرمان نسبت به عدم حضور میثاقیان روی نیمکت این تیم واکنش نشان داد و مدعی شد به نهادهای بالاتر از وزارت ورزش شکایت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،به نقل از سایت باشگاه مس، در حالی که کارت اکبر میثاقیان برای نشستن برروی نیمکت تیم فوتبال مس، در بازی برابر خیبر خرم‌آباد صادر شده بود و همه منتظر نشستن او برروی نیمکت تیم فوتبال مس کرمان بودند، ناگهان در دو ساعت مانده به شروع بازی با نامه‌ای که از سوی کمیته انضباطی و تائید سازمان لیگ، به باشگاه مس کرمان می‌رسد، سرمربی تیم فوتبال مس از نشستن برروی نیمکت این تیم منع می‌شود.

این مسئله زمانی ابهامات زیادی را به وجود می‌آورد که سایت باشگاه خونه به خونه شب قبل از بازی‌های این هفته طی بیانیه‌ای رسما اعلام می‌کند که اجازه نشستن میثاقیان برروی نیمکت مس را نخواهد داد و در حالی که کارت سرمربی مس صادر شده بود، اینکه نهاد قضایی فوتبال کشور همگام با این بیانیه اقدام به ممنوعیت میثاقیان برای نشستن برروی نیمکت مس کرد، بسیار عجیب و شبهه‌بر انگیز بود.

این در حالی است که تمامی مدارک و مستندات لازم برای جدایی اکبر میثاقیان از تیم خونه به خونه موجود و کافی بود و بر همین اساس نیز کارت وی برای تیم مس کرمان از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور صادر گردیده بود.

در حالی که مالک باشگاه خونه به خونه رسما اعلام کرد که هیچ توافق نامه‌ای برای جدایی میثاقیان از تیم خونه به خونه وجود ندارد اما در تصاویر زیر مشخص است که از سوی آقای امیری قائم مقام باشگاه خونه به خونه توافق نامه‌ای دال بر جدایی میثاقیان از این باشگاه به امضا رسیده است و حتی چک تسویه حساب این باشگاه نیز در اختیار میثاقیان قرار گرفته است که همه‌ی ان موارد نشان می‌دهد برخلاف گفته‌های مالک باشگاه خونه به خونه، میثاقیان با توافق رسمی طرفین از تیم خونه به خونه جدا شده است.

تصویر بالا متعلق به توافق نامه آقای امیری قائم مقام باشگاه خونه به خونه و اکبر میثاقیان می‌باشد که مبنی بر جدایی توافق طرفین می‌باشد.

با وجود این اسناد مالک باشگاه خونه به خونه صراحتا عنوان می‌کند که هیچ مدرکی دال بر توافق جدایی با میثاقیان ندارد و او همچنان سرمربی این تیم است!! و از سوی دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس همین ادعا، دو ساعت مانده به بازی مس برابر خیبر خرم‌آباد ناگهان دستور به ممانعت از نشستن میثاقیان برروی نیمکت مس می‌دهد.

در حالی که برخی صحبت‌ها از سوی نهاد انضباطی فدراسیون فوتبال دال بر این است که رضایت نامه‌ی میثاقیان از سوی باشگاه خونه به خونه صادر نشده است که در ماجرای جدایی آقای احمدزاده از تیم شهرداری اردبیل کاملا مشخص شد که سرمربی یک تیم نیاز به رضایت نامه از سوی باشگاه قبل خود ندارد و کمیته‌ محترم انضباطی نیز کاملا در جریان این موضوع قرار دارد.

بر همین اساس اینکه ناگهان برای نشستن سرمربی تیم مس ممانعت ایجاد می‌شود آن‌هم در حالی که در این خصوص شب قبل از بازی بیانیه صادر گشته است، موجب می‌شود که باشگاه مس کرمان به نهادهای بالاتر از جمله وزارت ورزش شکوایه خود را ارسال کند و چرایی این تصمیم را از سوی نهادهای خاص فوتبالی جویا شود و با تمام توان منتظر پاسخ شفاف مقامات می‌باشد. این در حالی است که آقای حسن‌زاده رئیس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال، در پشت خط برنامه‌ی لیگ یک که به این موضوع رسیدگی می‌کرد حاضر نشد و پاسخ ابهامات را بیان نکرد.

نکته‌ جالب‌تر اینکه تقریبا دو هفته‌ پیش سایت رسمی باشگاه خونه به خونه نیز به طور رسمی جدایی اکبر میثاقیان را اعلام کرده بود و برروی این سایت نیز رسما تسویه حساب وی از باشگاه مس قید گردیده بود. که تصویر و متن خبر آن نیز در زیر موجود است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم