بازدید 88826
۵

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب تابناک

کد خبر: ۵۷۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 16 March 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:


10اسفند 93 متاسفانه بانک سپه با فشار بانک مرکزی باز کار خلاف دیگری مرتکب شده و حسابهای کوتاه مدت خوشه زرین بانک سپه را بدون اطلاع صاحب حساب خالی نموده و برای خودش حساب دیگری باز کرده است. با توجه به اینکه همه برنامه های کاری مردم با این عمل به هم می ریزد و مشکلات عدیده ای از نظر کاری و حقوقی برای .  صاحبان حسابها ایجاد می گردد از آن مسوول محترم تقاضای پیگیری این موضوع را دارم. بنده خودم برای خرید وسیله ای بعد از بررسی و سوال و نهایی کردن شرمنده فروشنده شدم و از این اقدام نا متعارف و خلاف بانک سپه به شدت گله دارم.

پاسخ:

باسلام
احتراما، بازگشت به نامه شماره 113/358 در خصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند ، براساس اعلام اداره تشکیلات و روشهای بانک سپه طی نامه شماره 1/94/455881 ، ایشان فاقد هرگونه حساب خوشه زرین نزد شعبه ابوریحان آن بانک بوده و دسترسی به ایشان نیز به دلیل عدم وجود مشخصات هویتی امکانپذیر نبوده است.

اداره روابط عمومی بانک مرکزی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
بانک صادرات در اینگونه هنرنماییها ید طولانی دارد؛حساب قرضالحسنه بنده را نیز بدون اطلاع بسته بودند ؛بدون هیچ تماسی در صورتیکه موقع باز کردن حساب تا فیها خالدون آدم را با فرمهایی که پر میکنیم؛ میپرسند.
جناب سيف رئيس محترم كل بانك مركزي
با سلام
با توجه به اينكه مديريت ثامن الحج از تاريخ 1/12/94 ديگر سود پول هاي بلوكه شده مردم را نمي دهد واغلب كساني كه سپرده گذاري كرده اند از بازنشتگان و افراد كم توان مالي هستند واينك به مشكل شديد مالي برخورد نموده اند از جنابعالي تقاضا مندم . دستور فرمايند دربازپرداخت سپرده مردم اقدام عاجل به عمل آيد .تا سپرده گذاران پيش از اين در معيشت روزانه خود گرفتار نگردند.
سلام خدمت تمام دست اندرکاران سایت مردمی تابناک
خواهشمنداست باتوجه به اینکه موءسسه آرمان تمام سپرده های مردم را به هر دلیلی بلوکه یا بالا کشیده و از پرداخت
سپرده ها امتناع نموده وما را به روز سیاه کشانده گزارشی تهیه وبه اطلاع ملت برسانید باورکنید دراین نظام اسلامی
هیچ نهادی به داد ما مال باخته گان نمیرسد موءسسه ای که بیش از ده سال درتمام کشور فعال بوده چطور حالا اعلام میشود که مجوز ندارد
خواهشمندیم دراین مورد گزارش تهیه وبه اطلاع ملت برسانید
کلا بانک مرکزی دولت تدبیر و امید در ساماندهی موسسات مالی هزاران نفر را بدبخت کرده بشکند دستم که به روحانی رای دادم
لطف بفرمایید تکلیف سپرده گذاران موسسه ثامن مشخص شود. تا کی مردم صبر کنند .؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر