بازدید 3580
فوری

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس بازداشت شد

یکی از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس به دلیل دست داشتن در فساد بازداشت شد. جالب اینکه این فرد قائم مقام قرمزها در دوره انصاریفرد بوده و خود را چهره ای ارزشی معرفی می کرد!
کد خبر: ۵۷۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 14 March 2016
حاصل حضور برق آسا و کوتاه مدت برخی مدیران غیرفوتبالی در مناصب بالای این رشته محبوب و پرطرفدار، چیزی جز اخبار تاسف برانگیز از سوء استفاده آنها از جایگاه شان نیست. حضور این دسته افراد سودجو تا حدی کوتاه است که حتی هواداران چهره و نام آنها را تنها پس از چندسال بخاطر نمی آورند!
به گزارش تابناک ورزشی، به تازگی خبری مبنی بر بازداشت یکی از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس به دلیل دست داشتن در یک فساد مالی منتشر شده است که باتوجه به نام مخفف وی، حتی رسانه ای ها هم برای حدس نام این مسوول سابق، دچار مشکل شدند و به دردسر افتادند.
طبق اخبار موثق یکی از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس امروز به دلیل شائبه‌های موجود در مسائل مالی این باشگاه در زمان مدیریت عباس انصاری فرد  بازداشت شد.
البته این مساله مربوط به عباس انصاری فرد نبوده و شخص بازداشتی ظاهرا مشکلاتی را در مسائل و بدهی های 15 میلیاردی به یک شرکت در خارج از ایران وابسته به این باشگاه ؛ داشته است. دست داشتن این فرد با نام مخفف مطرح شده، در فساد مذکور اولین مورد از این دست اخبار نیست و طی سالهای اخیر پرسپولیسی ها به انتشار اینگونه خبرها شهرت پیدا کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی