بازدید 4094

تذکر فرماندار سقز نسبت به تبلیغات غیرمجاز

فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان این‌که تعدادی از کاندیداها ضوابط تبلیغاتی مانند سایز عکس‌ها و بنرها را رعایت نکرده‌اند، گفت: به این افراد تذکر داده شده که اگر این مسئله را رعایت نکنند توسط شهرداری اقلام غیرمجاز آنها جمع‌آوری می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 19 February 2016
علی‌اکبر ورمقانی، شامگاه پنج شنبه(29 بهمن) در نشست با خبرنگاران شهرستان سقز، حضور حداکثری مردم در انتخابات را اولویت کاری و دغدغه مسئولان اعلام کرد و گفت: مشارکت گسترده مردم، تضمین کننده اقتدار و امنیت ملی و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هرچه مشارکت بالاتر باشد، قطعا انتخاب نیز اصلح‌تر خواهد بود و این مساله سبب شکل‌گیری مجلسی کارآمدتر و دولتی پاسخگو خواهد شد.

فرماندار سقز با اشاره به وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس، عنوان کرد: نمایندگان نقش ویژه‌ای در تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری دارند و تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آنها از جمله مهم‌ترین وظایف نمایندگان است.

وی در ادامه با بیان این‌که مردم در کلیه مراحل انتخابات حضور دارند، گفت: در تمامی صندوق‌ها عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی و هم‌چنین نمایندگان کاندیداها حضور دارند و ما نیز بر رعایت قوانین در تمامی مراحل انتخابات نظارت داریم.

ورمقانی ادامه داد: حفاظت و حراست از رای مردم، تضمین سلامت انتخابات و جلب مشارکت گسترده مردم از اولویت‌های کاری ماست.

ضرورت خودداری از بداخلاقی انتخاباتی

وی یکی از دغدغه‌های مطرح در انتخابات پیش‌رو را تخریب و بداخلاقی احتمالی عده‌ای محدود دانست و گفت: شأن و جایگاه مردم متمدن و بزرگوار منطقه و نیز انتخابات بالاتر از این موارد است، بنابراین هر چه کاندیداها بیشتر به ارائه برنامه و تبلیغ خود بپردازند، نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت.

فرماندار ویژه سقز از تدوین منشور اخلاقی انتخابات توسط کمیته اطلاع رسانی انتخابات این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این منشور در اختیار نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های سقز و بانه قرار داده شده است.

وی در ادامه گفت: انتخابات سالم در جمهوری اسلامی ایران، ‌تابع اصول و ارزش‌های اخلاقی برآمده از متن فرهنگ دینی و هنجارهای پذیرفته شده اسلامی و ملی است.

کاندیداها و هواداران‌شان از تحریک مسایل قومی و مذهبی بپرهیزند

ورمقانی هم‌چنین با بیان این‌که وحدت رمز پیروزی و پیشرفت مردم است، به کاندیداها، هواداران آنها و فعالان سیاسی توصیه کرد از دامن زدن به مسائل تنش آفرین، مخل وحدت جامعه و قومی و مذهبی خودداری کنند.

وی سپس اهمیت انتخابات خبرگان رهبری را یادآور شد و گفت: هر چهار کاندیدای خبرگان افرادی متدین، توانمند، متخصص و مردمی هستند و امید است مردم در این انتخابات نیز مشارکتی گسترده داشته باشند.

فرماندار ویژه سقز در ادامه با بیان این‌که تعدادی از کاندیداها ضوابط تبلیغاتی مانند سایز عکس‌ها و بنرها را رعایت نکرده‌اند، افزود: به این افراد تذکر داده شده که اگر این مسئله را رعایت نکنند توسط شهرداری اقلام غیرمجاز آنها جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین کاندیداها از راه انداختن کارناوال و اقدامات مخل نظم عمومی خودداری کنند.

ورمقانی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سطح ملی و بین المللی پرداخت و اعلام کرد: کنترل تورم از 40 درصد به زیر 10، تعاملات گسترده‌ جهانی و لغو تحریم‌های ظالمانه پس از 30 ماه مذاکره پیچیده با قدرت‌های جهانی با تدابیر رئیس جمهور و تیم دیپلماسی و حمایت مقام معظم رهبری، تلاش در جهت رونق و تولید سرمایه گذاری و ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه فرهنگی از جمله این موارد است.

وی افزود: برنامه دیگر دولت تمرکز بر حوزه اقتصادی بوده که در کنار رفع تحریم‌ها نیازمند همت، مشارکت و عزم همگانی است تا بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز به تحرک و پویایی در حوزه عمرانی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود اعتبارات اکثر پروژه‌های عمرانی شهرستان فعال و دارای پیشرفت مناسبی است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وظایف حساس و مهم اصحاب رسانه در عرصه انتخابات، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و بسترسازی برای جلب مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی توسط رسانه‌ها امری با اهمیت است و به عنوان نماینده عالی دولت از اهالی رسانه سقز بخاطر نقش آفرینی موثر در این راستا تقدیر می‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم