بازدید 3867

بدهی میلیاردی فدراسیون تیراندازی

رییس فدراسیون تیراندازی کشور با بیان اینکه فدراسیون ها وضعیت خوبی از نظر تامین اعتبارات و بودجه ندارند، گفت: فدراسیون تیراندازی در حال حاضر ۱۲ و نیم میلیارد تومان بدهکار است.
کد خبر: ۵۶۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 14 February 2016
سید مهدی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت که ریاست فدراسیون تیراندازی را برعهده دارد، درباره چشم انداز این فدراسیون گفت: برای تهیه برنامه و چشم انداز فدراسیون تیراندازی، 10 کشور موفق دنیا در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت و از حدود 5 سال پیش که این برنامه با به کارگیری تمام نخبگان این فن، تهیه و به تصویب سازمان تربیت بدنی وقت و کمیته ملی المپیک رسید، فدراسیون بر محور آن حرکت کرده و بر اساس آن پیش رفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: تا پیش از این و در طول تاریخ 70 ساله این رشته در ایران، تنها 3 مدال برنز کسب شده بود ولی در 5 سال گذشته بیش از 200 مدال کسب کرده که بیش از50 مدال آن نشان طلا است.

هاشمی با بیان اینکه هم اکنون در بین 10 نفر اول رنکینگ تیراندازی دنیا 2 نفر ایرانی حضور دارند، ادامه داد: الهه احمدی حدود 5 ماه در مقام اول ایستاده است.

فدراسیون ها وضعیت خوبی از نظر تامین اعتبارات و بودجه ندارند

وی اظهار داشت: در دوره قبلی المپیک، ایران برای نخستین بار در این رشته توانست سهمیه المپیک کسب کند که حاصل تلاش ورزشکاران کسب 3 سهمیه المپیک در این رشته بود.

هاشمی با بیان اینکه در این دوره به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم در بسیاری از مسابقات شرکت کنیم، افزود: با این حال دستیابی به 5 سهمیه در دستور کار داشتیم که توانستیم هر 5 سهمیه را کسب کنیم.

 
مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

وی ادامه داد: امیدواریم اعضای تیم تیراندازی به ویژه خانم احمدی و خدمتی بتوانند در مسابقات المپیک خوب ظاهر شوند و بتوانیم نخستین مدال بانوان را در المپیک کسب کنیم.

رییس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه دولت باید به موضوع ورزش نگاه جدی داشته باشد زیرا هیچ یک از فدراسیون ها وضعیت قابل قبولی از نظر اعتبارات و بودجه ندارند، تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی در حال حاضر 12 و نیم میلیارد تومان بدهکار است و اگر دولت، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهند حداقل مانند دوره قبل کسب مدال کنیم باید فکر اساسی کنند که تاکنون نیز وضعیت خوبی از لحاظ اعتباری پیش بینی و تامین نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم