بازدید 37130
گزارش کامل اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر؛

ویدیو: ابد و یک روز، بادیگارد و ایستاده در غبار پیشتاز شکار سیمرغ‌ها

بهرام دهقاني که سیمرغ بلورین بهترین تدوین را برای ابد و یک روز دریافت کرد، پس از دریافت جایزه اش گفت: «خوشحالم سعید ملکان و سعید روستایی اجازه ندادند سینمای ایران بمیرد. نسل جوان اجازه مرگ سينمای ایران را نمیدهد.»... سعید بجنوردی و محمدرضا دلپاک که برای فیلم لانتوری سیمرغ بلورین بهترین صدا را دریافت کردند، جایزه شان را به زنده یاد یدالله صمدی تقدیم کردند... نسخه کامل مراسم را در ویدیوی اختصاصی «تابناک» ببینید
کد خبر: ۵۶۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 11 February 2016
«ابد و یک روز»، «بادیگارد» و «ایستاده در غبار» پیشتاز شکار سیمرغ‌ها
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با معرفی برترین های سینمای ایران به انتخاب هیات های داوران این رویداد به پایان رسید و در این میان، «ابد و یک روز» توانست با شکار 9 سیمرغ بلورین در صدر جشنواره قرار گیرد و «بادیگارد» و «ایستاده در غبار» نیز توانستند پس از این فیلم در جایگاه بعدی مهم‌ترین رویداد سینمایی خاورمیانه حضور یابند.

به گزارش «تابناک»؛ مراسم پایانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 19 با رونمایی از برندگان تندیس‌ها و سیمرغ‌های بلورین برگزار شد و بدین ترتیب این رویداد به سرانجام رسید. در این مراسم «ابد و یک روز» نخستین اثر سعید روستایی که 10 رشته کاندیدا شده بود، با کسب 9 سیمرغ بلورین، بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد و پیشتاز جشنواره سی و چهارم شد.

همچننین فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که در 6 رشته کاندیدا بود با کسب دو سیمرغ بلورین و «ایستاده در غبار» ساخته محمد حسین مهدویان که در 8 رشته کاندیدا بود با کسب سه سیمرغ بلورین، بیشترین جوایز اصلی را به خود اختصاص دادند. سایر فیلم‌ها نیز تک سیمرغ‌ها باقی مانده را به خان بردند

مراسم پایانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برخلاف روند کلی این دوره از جشنواره و همچنین برخلاف اختتامیه دوره های پیشین این رویداد بسیار منظم و به سرعت برگزار شد و به دلیل عدم وجود هرگونه سخنران در این مراسم، حواشی که در اختتامیه دوره‌های پیشین به وجود آمده بود، تکرار نشد.

19:00- با وجود آنکه این مراسم قرار بود راس ساعت 19 آغاز شود اما بخش عمده میهمانان هنوز به سالن اصلی برج میلاد وارد نشده اند و احتمالاً تاخیر قابل توجهی تا شروع اختتامیه همچون دوره های پیشین ثبت می شود.

19:11- مراسم اختتامیه با قرائت آیاتی از کلاام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در این مراسم تا اینجا علاوه بر طیف وسیعی از سینماگران، حسین فریدون مشاور عالی رئیس جمهور، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی حضور دارند.

19:15- سپس محمد سلوکی مجری مراسم اختتامیه روی صحنه حاضر شد و خیر مقدم گفت.

19:20- دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معتقد است سینما المپیک نیست، تصویری برای تشریح اندیشه هاست و به اشتراک گذاشتن خویش با دیگران با آینه ای در دست در برابر جامعه‌ای که نسبت به آن همگی مسئول هستیم. در نامه ای که حیدری در آیین اختتامیه قرائت کرد، آمده است:

سلام

این نامه را برای شما می نویسم شاید عجیب باشد که خودت برای خودت نامه بنویسی و خودت به خودت بگویی که چگونه می توانی بهتر باشی یا کجای این راه را باید دوباره ترمیم کنی؛ هیچ قاضی و محکمه ای جز وجدان نمی تواند انسان را با خودش رو به رو کند و از این دیدار در میعادگاه مفهوم عمل باکی نداشته باشد، پس... من محمد حیدری متولد سال 1349 زاده ایران، همین خاک پر غرور برای شما آقای حیدری دبیر محترم فجر می نویسم، جایگاهی که در آن قرار گرفته ای نه متعلق به تو نه بسیاری دیگر پیش و پس از توست، رودخانه ای است که محل گذر است و دوباره از آن نمی توان گذشت.

بیاموز از آن فرهنگ مدارا را که نیازمند جامعه مدنی امروز است به دوستان نزدیک باش و به رقیبان نزدیکتر. بگذار شنیدن از ضعف های خویش را بیاموزیم، بیاموز جشنواره آوردگاه سلیقه هاست. قیاس در کار هنری امری نسبی است و انتخاب سخت ترین کار است اما چاره ای جز انتخاب نیست و همین انتخاب است که تراژدی را می سازد، زندگی را می سازد و در کنار رقابت، رفاقت را می سازد.

آقای حیدری یاد بگیر امسال و این جشنواره می گذرد سیمرغ را تو نمی دهی. دیگران می گیرند و این هر دو در خانواده بزرگ سینما شکر خداوند را طلب می کند و تنگ نظری را در این میان جایی نیست چرا که مهم برنده شدن نیست و بیاموز که اصلا بردی و باختی وجود ندارد، سینما المپیک نیست، تصویری برای تشریح اندیشه هاست و به اشتراک گذاشتن خویش با دیگران با آینه ای در دست در برابر جامعه ای که نسبت به آن همگی مسئولیم... و مردمانی شریف که ما را می بینند و قضاوتمان می کنند.

از تو می خواهم سروری فرو افتاده باشی و باور داشته باش تو نیز کامل نبودی و نخواهی بود، در رفع ضعف ها و نقص های خویش بکوشی و اگر حسنی بود فراموشش کنی. دیگر آنکه بدانی همدلی و تعامل مسیری است برای ساختن چیزهایی است که نداریم تو را آقای حیدری و سینماگران این مُلک را به عنوان یک مخاطب سینما، به مدارا، همدلی و تعامل با یکدیگر و دوستی و صلح و پرهیز از هر گونه قضاوت و داوری دعوت می کنیم. امید، امید، امید نقشی که آینده را می سازد.

19:29- بعد از خواندن نامه حیدری، کلیپی در مورد تحریم ها و روش های خنثی کردن آن ها پخش شد که اقتصاد مقاومتی را تنها راه مقابله با آن دانست. سپس کلیپی پخش شد که تلاش های دبیرخانه جشنواره از ابتدا و گزیده ای از اتفاقات افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره را به نمایش گذاشت.

19:39- سروش محمدزاده پس از دریافت تندیس هنر و تجربه برای فیلم «چهارشنبه»، جایزه اش را به پدر و مادرش اهدا کرد.

19:52- اجرای موسیقی این بار به شیوه‌ای متفاوت بود و در حالی که محمد معتمدی خواننده سنتی کشورمان در حال خواندن بود، به جای حضور نوازندگان، بر روی مانیتور و پرده های نمایش سالن، نوازندگان می نواختند و خواننده ریتم خواندنش را با فیلم ضبط شده از نوازنده ها تنظیم کرده بود که ابتکار جالبی برای تسریع برگزاری مراسم بود.

مسابقه شکار سیمرغ‌ها!

20:05- مهتاب کرامتی مشاور دبیر جشنواره و یکی از داوران بخش نگاه نو به همراه حمید فرخ نژاد و مهدی کرم پور روی صحنه رفتند و مراسم اهدای جوایز بخش نگاه نو (فیلم اولی ها) آغاز شد. ابد و یک روز هر دو جایزه این بخش را به خود اختصاص داد و شروع طوفانی داشت. همچنین جایزه ویژه هیات داوران به فیلم «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان تعلق گرفت. مهدویان پس از دریافت این جایزه گفت: «خیلی حیف است که امشب ابراهیم حاتمی کیا دراین مراسم نیست . دیگر کسی مانند حاتمی کیا به دنیا نمی اید باید قدرشان را دانست.»

20:17- بهرام رادان در این مراسم گفت:جشنواره امسال نوعی پوست اندازی بود. امسال فیلمسازان گمنام و صاحب نام حضوری هم سطح داشتند.

20:21- مراسم اهدای جوایز بخش سودای سیمرغ با معرفی هیات داوران این بخش آغاز شد. نیکی کریمی به عنوان یکی از اعضای هیات داوران بخش سودای سیمرغ با بیشترین تشویق حاضران روبرو شد.

20:24- هادی اسلامی سیمرغ جلوه های بصری را که برای بادیگارد به دست آورد، به ابراهیم حاتمی کیا تقدیم کرد. محمد رضا شجاعی که برای طراحی لباس و صحنه ایستاده در غبار برنده سیمرغ بلورین شد نیز، حین دریافت این جایزه گفت: «الفبای این کار را ابراهیم حاتمی کیا به من آموخت و از ایشان تشکر می کنم.»

20:33- سعید بجنوردی و محمد رضا دلپاک که برای فیلم لانتوری سیمرغ بلورین بهترین صدا را دریافت کردند، جایزه شان را به زنده یاد یدالله صمدی تقدیم کردند.

20:39- بهرام دهقاني که سیمرغ بلورین بهترین تدوین را برای ابد و یک روز دریافت کرد، پس از دریافت جایزه اش گفت: «خوشحالم سعید ملکان و سعید روستایی اجازه ندادند سینمای ایران بمیرد. نسل جوان اجازه مرگ سينمای ایران را نمیدهد.»

20:48- حاضرین در سالن پیش از اینکه نام بهترین بازیگر نقش مکمل عنوان شود یکصدا نام نوید محمد زاده را صدا کردند و البته نوید محمدزاده برنده این سیمرغ بلورین اعلام شد.

21:01- پرویز پستویی پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول برای فیلم بادیگارد گفت: «من پرویز پرستویی بازیگر نقش حیدر ذبیحی بادیگارد هستم. خالق بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا  است. خوشحالم با هدایت و رهبری حاتمی کیا توانستم ایفاگر این نقش باشم که سیمرغ را دریافت کرد. اين جایزه را ابتدا به حاتمی کيا  تقدیم میکنم و بعد به هنرمندانی که در سالن نیستند؛ انتطامی، مشایخی، نصیریان، کشاورز و داوود رشيدی»

21:03- سعید روستایی که برای ابد و یک روز برنامه سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد، جایزه خود را به پیمان معادی بازیگر این فیالم تقدیم کرد؛ اتقاقی که به نشانه اعتراض برای عدم اهدای جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول به معادی توسط بعضی از حاضران در سالن تعبیر شد.

21:08- سیمرغ بلورین بهترین فیلم در حالی به حبیب والی نژاد برای تهیه کنندگی فیلم "ایستاده در غبار" تعلق گرفت که حاضرین در سالن ابد و یک روز را براي بهترين فيلم می‌خواستند.

21:11- علی جنتی و حجت الله ایوبی و محمد حیدری برای اهدای  جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی روی سن آمدند و این جایزه را به نگرش آبیار اهدا کردند. همچنین ایوبی "جایژه ویژه" سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به خانواده جاوید الاثر"حاج احمد متوسلیان" اهدا کرد.

21:18- محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رسما به عنوان دبیر جشنواره سی و پنجم فجر معرفی شد.

21:20- مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید.



انیمیشن

جوایز ویژه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی


پادشاه آب به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی حسین سلطانی و مجتبی امینی
خلیج فارس ۲ به کارگردانی فرهاد عظیما و تهیه کنندگی سید وحید فرزادفر و فرهاد عظیما
فهرست مقدس به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد امین همدانی
در مسیر باران به کارگردانی حامد کاتبی و تهیه کنندگی مریم چوپان‌زاده
برنده بهترین کارگردانی انیمیشن: حامد کاتبی برای در مسیر باران
برنده بهترین فیلم انیمیشن: محمد امین همدانی برای فهرست مقدس



هنر و تجربه

جوایز ویژه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی

چهارشنبه به کارگردانی سروش محمد زاده
سگ و دیوانه عاشق به کارگردانی علی محمد قاسمی
ممیرو به کارگردانی هادی محقق
نیم رخ ها به کارگردانی ایرج کریمی
یک شهروند کاملا معمولی به کارگردانی مجیزد برزگر
برنده بهترین فیلم: نیم رخ ها به کارگردانی ایرج کریمی
برنده بهترین کارگردانی: سروش محمد زاده برای فیلم چهارشنبه



مستند


بهترین کارگردانی

مهرداد اسکویی
برای کارگردانی فیلم رویاهای دم صبح
بهروز نورانی پور برای کارگردانی فیلم  A175
هادی معصوم دوست برای فیلم خوان بی خان
رضا فرهمند و کمیل سهیلی برای فیلم آزادی
لقمان خالدی برای کارگردانی فیلم فصل هرس
برنده: مهرداد اسکویی برای رویاهای دم صبح


بهترین فیلم مستند

رویاهای دم صبح به تهیه کنندگی مهرداد اسکویی
A175 به تهیه کنندگی بهروز نورانی پور
زمناکو به تهیه کنندگی محمد شکیبا نیا
خوان بی خان به تهیه کنندگی محسن استاد علی و نسرین عبدی
برنده: A175 به تهیه کنندگی بهروز نورانی پور


بهترین دستاورد فنی و  هنری

رضا تیموری
برای تصویربرداری فیلم اهالی خیابان یک طرفه
مهدی آزادی برای تصویربرداری A157
سید حسن سیدی پریشان برای تصویربرداری فیلم خاطرات خانه متروک
مهدی حدادی برای تصویربرداری رویاهای دم صبح
هادی معصوم دوست برای تدوین فیلم خوان بی خان
برنده: رضا تیموری برای تصویر برداری مستند اهالی خیابان یکطرفه




نگاه نو

بهترین فیلم

ابد و یک روز به تهیه کنندگی سعید ملکان
ایستاده در غبار به تهیه کنندگی حبیب والی نژاد
متولد 65 به تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور
لاک قرمز به تهیه کنندگی مجید مجیدی و کامران مجیدی
انتهای خیابان چهل و یکم به تهیه کنندگی سید محمود رضوی
برنده: ابد و یک روز به تهیه کنندگی سعید ملکان

بهترین کارگردانی 

ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستانی
ایستاده در غبار به کارگردانی محمدحسین مهدویان
متولد 65 به کارگردانی مجید توکلی
برادرم خسرو به کارگردانی احسان بیگلری
لاک قرمز به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی
برنده: ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستانی



سودای سیمرغ

بهترین کارگردانی

کمال تبریزی برای کارگردانی فیلم امکان مینا
سعید روستایی برای کارگردانی فیلم ابد و یک روز
فرزاد موتمن برای کارگردانی فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟
محمد حسین مهدویان برای کارگردانی فیلم ایستاده در غبار
سید رضا میرکریمی برای کارگردانی فیلم دختر
برنده: سعید روستایی برای کارگردانی فیلم ابد و یک روز
جایزه ویژه هیات داوران: هومن سیدی برای کارگردانی خشم و هیاهو


بهترین بازیگر نقش اول زن

پریناز ایزدیار برای فیلم ابد و یک روز
ساره بیات برای فیلم عادت نمی کنیم
مینا ساداتی برای فیلم امکان مینا
طناز طباطبایی برای فیلم خشم و هیاهو
الهام کردا برای فیلم به دنیا آمدن
برنده: پریناز ایزدیار برای فیلم ابد و یک روز


بهترین بازیگر نقش اول مرد

فرهاد اصلانی برای فیلم دختر
پرویز پرستویی برای فیلم بادیگارد
رضا کیانیان برای فیلم کفش‌هایم کو
پیمان معادی برای فیلم ابد و یک روز
نوید محمدزاده برای فیلم خشم و هیاهو
برنده: پرویز پرستویی برای فیلم بادیگارد


بهترین بازیگر نقش مکمل زن

بهنوش بختیاری برای بازی در فیلم من
مریلا زارعی برای فیلم دختر
ژاله صامتی برای فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟
شبنم مقدمی برای فیلم‌های زاپاس و نفس
شیرین یزدان بخش برای فیلم ابد و یک روز
برنده: شبنم مقدمی برای فیلم های زاپاس و نفس


بهترین نقش مکمل مرد

حمیدرضا آذرنگ برای فیلم عادت نمی‌کنیم
امیر جدیدی برای فیلم من
سیامک صفری برای فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟
آذرخش فراهانی برای فیلم مالاریا
نوید محمدزاده برای فیلم ابد و یک روز
برنده: نوید محمدزاده برای فیلم ابد و یک روز


بهترین فیلمبرداری

حمید خضوعی ابیانه برای فیلم دختر
هومن بهمنش برای فیلم اژدها وارد می‌شود
پیمان شادمان فر برای فیلم خشم و هیاهو
محمود کلاری برای فیلم بادیگارد
فرشاد محمدی برای فیلم امکان مینا
برنده: پیمان شادمان فر برای فیلم خشم و هیاهو


بهترین تدوین

سجاد پهلوان زاده برای فیلم ایستاده در غبار
بهرام دهقانی برای فیلم ابد و یک روز
سپیده عبدالوهاب برای فیلم به دنیا آمدن
هایده صفی یاری برای فیلم لانتوری
محمد رضا موئینی و هدی موئینی برای فیلم امکان مینا
برنده: بهرام دهقانی برای فیلم ابد و یک روز


بهترین موسیقی متن

کریستف رضایی برای فیلم اژدها وارد می‌شود
مسعود سخاوت دوست برای فیلم نفس
محمدرضا علیقلی برای فیلم‌های امکان مینا و دختر
کارن همایونفر برای فیلم بادیگارد
پیمان یزدانیان برای فیلم به دنیا آمدن
برنده: محمد رضا علیقلی برای فیلم دختر


بهترین صدا

بهمن اردلان و سید علیرضا علویان برای فیلم بادیگارد
سعید بجنوردی و محمد رضا دلپاک برای فیلم لانتوری
حسین بشاش و آرش قاسمی برای فیلم خشم و هیاهو
امین میرشکاری و سید علیرضا علویان برای فیلم ابد و یک روز
مهرشاد ملکوتی برای فیلم ایستاده در غبار
برنده: سعید بجنوردی و محمد رضا دلپاک برای فیلم لانتوری


بهترین طراح صحنه و لباس

محمد رضا شجاعی برای فیلم ایستاده در غبار
امیرحسین قدسی و نگار نعمتی برای فیلم اژدها وارد می‌شود
بهزاد کزازی برای فیلم امکان مینا
محسن نصراللهی و رعنا امینی برای فیلم خشم و هیاهو
اصغر نژادایمانی برای فیلم نفس
برنده: محمدرضا شجاعی برای فیلم ایستاده در غبار


بهترین چهره پردازی

ایمان امیدواری برای فیلم های زاپاس و بادیگارد
عبدالله اسکندری و مهرداد میرکیانی برای فیلم لانتوری
شهرام خلج برای فیلم ایستاده در غبار
مهرداد میرکیانی برای فیلم‌های نفس و اژدها وارد می‌شود
سعید ملکان برای فیلم‌های ابد و یک روز و امکان مینا
برنده: سعید ملکان برای فیلم ابد و یک روز


بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه های ویژه بصری

سید هادی اسلامی برای فیلم بادیگارد(جلوه های بصری)
ایمان کرمیان برای فیلم ایستاده در غبار(جلوه های میدانی)
فرید ناظر فصیحی برای فیلم نفس (جلوه های بصری)
محمد رضا نجفی امامی برای فیلم رسوایی 2 (جلوه های بصری)
برنده جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان برای فیلم ایستاده در غبار
برنده جلوه های ویژه بصری: سید هادی اسلامی برای فیلم بادیگارد


بهترین فیلمنامه

فرهاد توحیدی و مرتضی اصفهانی برای فیلمنامه امکان مینا
سعید روستایی برای فیلمنامه ابد و یک روز
امیر عربی برای فیلمنامه آخرین بار کی سحر را دیدی؟
مهران کاشانی برای فیلمنامه دختر
محمدحسین مهدویان برای فیلمنامه ایستاده در غبار
برنده: سعید روستایی برای فیلمنامه ابد و یک روز


بهترین فیلم

منوچهر محمدی برای تهیه کنندگی فیلم امکان مینا
سعید ملکان برای تهیه کنندگی فیلم ابد و یک روز
فرزاد موتمن برای تهیه کنندگی فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟
سید رضا میرکریمی برای تهیه کنندگی فیلم دختر
حبیب والی نژاد برای تهیه کنندگی فیلم ایستاده در غبار
برنده: حبیب والی نژاد برای تهیه کنندگی فیلم ایستاده در غبار



انتخاب مردم

بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران

ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی
اژدها وارد می شود به کارگردانی مانی حقیقی
ایستاده در غبار ساخته محمدحسین مهدویان
بادیگارد ساخته ابراهیم حاتمی کیا
بارکد ساخته مصطفی کیایی
برنده: «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی




انتخاب مدیریت فرهنگی

بهترین فیلم از نگاه ملی

برنده: نرگس آبیار برای فیلم نفس



کامل‌ترین گزارش اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را در گزارش ویدیویی اختصاصی «تابناک» ببینید:


تعداد بازدید : 35
دانلود بخش اول مراسم اختتامیه

تعداد بازدید : 36
دانلود بخش دوم مراسم اختتامیه
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۳
متاسفم که به جای تماشا زنده برنامه از تلویزیون مجبوریم تو سایتا دنبال کنیم مراسم رو ... صدا وسیما بدرد چی میخوره
سلام،این که چرا تلوزیون مراسم را پخش نکرد کاملا مشخصه،متاسفم برای رسانه میلی
پس بادیگارد چی شد؟
چرا پخش نکرد؟!!!!
من نمیدونم به منم بگید.....
فقط بهرام رادان بخاطر بارکد
اقا چرا جشنواره ی خودمون رو سانسور میکنید شما ها؟؟؟؟واقعا تاسف تاسف....این همه شبکه یدونه ش زنده نشونش ندارد واقعا که
چطوری که یه فیلم سیمرغ بهترین کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری رو میبره بعد یهو سیمرغ بهترین فیلم ميرسه به یه فیلم دیگه.
شبکه پرس تی وی کاملا پخش زنده داشت . من که تا آخر دیدمش
متاسفم برای صدا وسیما که همچنان از مردم عقب است
باز هم سانسور و بی احترامی به شعور مخاطبان از سوی صدا و سیمای کشورمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
اینا هنوز نفهمیدن که این سبک کار ها نتیجه عکس داره ؟!
الان شبکه نمایش داره مراسم رو پخش می کنه آقایون لطفا یا حضار مراسم رو نشون بدید یا اصلا نشون ندید آخه دوربین با سرعت 100 کیلومتر، حضار رو نشون میده و رد میشه سرم درد گرفت سانسورش و مثل همیشه سانسور
آقا خداییش ماها به مراسم اسکار و گلدن گلوب و جشن انجمن منتقدین و ... راحت تر و صد البته با کیفیت بالاتر و کامل دسترسی داریم اونوقت این صدا و سیما نمی ذاره تنها اختتامیه باشکوه جشنواره فیلم تو این مملکت رو درست دریافت کنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل