بازدید 12774

علت تعطیل‌نشدن مدارس در اینستاگرام خانم ابتکار

نظر به سئوالات فراوان شما در مورد علت تعطیل نشدن مدارس و اقدامات و توضیحاتی که خواسته بودید این پست گذاشته شد.
کد خبر: ۵۵۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 27 December 2015
به گزارش مشرق، معصومه ابتکار در آخرین پست اینستاگرام خود نوشت: نظر به سوالات فراوان شما در مورد علت تعطیل نشدن مدارس و اقدامات و توضیحاتی که خواسته بودید این پست گذاشته شد.  در احترام به خواست کاربران خانم دکتر ابتکار پاسخگو بوده اند و البته اعتقادی به شیوه های پوپولیستی ندارند و براساس اعداد و ارقام دستگاههای سنجش آلودگی و نوع آلودگی ونیز قانون که مشخص کرده در چه شرایطی باید اقدام به تعطیلی در سطوح مختلف کرد صحبت می کنند.

در حالی که شاهد پایداری شدید هوا در تهران بوده ایم اما شاخص ها به شرایط اضطرار نرسیده و این موضوع ضمن اینکه نشان دهنده نتایج موثراقداماتی است که برای بهبود کیفیت سوخت مانند بنزین و گازوئیل صورت گرفته، سبب شده تا کارگروه مربوطه در استانداری، مدارس را تعطیل اعلام نکند.

افزایش تعداد خودروها، افزایش ترددها و افزایش ساخت و ساز نشان می دهد که تمام شاخص های موثر در افزایش آلایندگی هوا رو به رشد بوده و عدم قرار گیری شاخص های هوای تهران در شرایط اضطرار ناشی از اقدامات کنترلی تاثیرگذار بوده است.

علت تعطیل‌نشدن مدارس در اینستاگرام خانم ابتکار

طی روزهای اخیر و شرایط وارونگی دما، راهنمایی و رانندگی با خودروهای فاقد معاینه فنی و دود زا برخورد جدی تری داشته، معادن شن و ماسه تعطیل شده و صنایع آلاینده با سخت گیری بیشتری روبرو بوده اند.
بدون شک مشارکت مردم در عدم استفاده از خودروهای آلاینده و استفاده بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی، همین طور کنترل سیستم های گرمایشی منازل بسیار مهم است. از مردم درخواست می شود تا حداقل درجه دمای منازل خود را دو درجه کاهش دهند.

امروز کارگروه ملی مقابله با آلودگی هوا هم با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع آلودگی هوا و مصوبه اردیبهشت ماه 1393 هیات دولت تشکیل شد و از رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی هم درخواست شد برای تصویب لایحه هوای پاک در مدت زمان باقی مانده از مجلس نهم، تلاشی ویژه داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۰
اگه اینجا از این شکلکا داشت که توی تلگرام داره
یه شکل خنده میزاشتم براش
اقداماته کنترلی!
بعد میگه من اعتقادی به پوپولیستی حرف زدن ندارم!!!
سلام تابناک
لطفا این گزارش بگذار
خانم ابتکار به فکر سلامتی بچه های ما نیست فقط به فکر مشقلایات خودشان هستن به فکر مردم نیست که در این هوا آلوده چگونه نفس می کشن چند روزی است که بچه ی من تنگه نفس گرفته با این حال و با این شرایط باز به مدرسه می رود نمی دانم جان بچه ها مهمتر یا امتحان ؟ فقط می گویند درسو امتحان بچه ها عقب افتاده ، نمی دانم جان بچه ها مهم یا اتحانات خانم ابتکار ......
فوتبال را به دلیل آلودگی تعطیل کردند ولی مهد کودک ها و دبستانها باز هستند...این هم مثل بقیه تصمیم گیریها.....
پای استدلالیان چوبین بود
پای چوبین، سخت بی تمکین بود
از بس ایستگاههای سنجش درست کار می کنن که در شرایط اضطرار قرار نگرفتیم صبح شاخص 250هست سریع درستش می کنم و پایین میارن ایستگاه تربیت مدرس گیشا شاخص روی 30هست یعنی گیشا هوا به حدی پاک هست که اکسیژن خالص وجود دارد! !!!!!!!!!!!!! خواهش می کنموصادقانه رفتار کنید
"نشان دهنده نتایج موثراقداماتی است که برای بهبود کیفیت سوخت مانند بنزین و گازوئیل صورت گرفته" !!!!!!!
حسب تجربه و به اذعان خبر فوق از قرار معلوم علت آلودگی ها در حقیقت همون خودشون هستند....بهبود کیفیت بنزین...! افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی ...! و ..... یعنی جبران کاستی ها بصورت اورژانسی.... ! و تو خود خوان ازین مجمل حدیث مفصل...البته مازوت سوزی نیروگاه ها مانند برق آلستوم خیابان ستارخان تهران فاکتور شده ...!
ببخشید یعنی هفته‌ی پیش این شاخص‌ها دیده شدند و تعطیلی اعلام شد؟
یعنی رفتن آقای روحانی به شهر ری به این موضوع ربط نداشته ؟ پس چرا اعلام شد که چهارشنبه هوا بدتر از سه شنبه بود؟
هر چي هم ميگن بدون تعريف از خود نميشه:
"ضمن اینکه نشان دهنده نتایج موثراقداماتی است که برای بهبود کیفیت سوخت مانند بنزین و گازوئیل صورت گرفته"
پدر آمرزيده يك مسئولتان مي‌گويد آلودگي امروز افزايش يافته يكي مي‌گويد اضطراري نيست! پس هفته قبل چرا تعطيل شد؟ سلامت كودكان مهمتر است يا شعارهاي سياسي شما برضد دولت قبل و تعريف و تمجيد از عملكردتان؟! يا شايد هم امتحانات مدارس؟!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی