بازدید 3299
گفتگو

كفاشيان مردانگي كند و برود كنار تا صفايي فراهاني بيايد!

معاون سابق سازمان تربیت بدنی در تازه تررین مصاحبه خود حرف های جالبی درباره انتخابات فوتبال زده است.
کد خبر: ۵۵۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 14 December 2015
به گزارش تابناک ورزشی، سعید فائقی، معاون سابق سازمان تربیت‌بدنی  در گفت‌وگو با روزنامه «امیدایرانیان» صحبت‌های جالب توجهی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال انجام داده است که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

✔️بعید می‌دانم وزارت ورزش همانند سابق دخالت کند به این دلیل که سیاست‌های دولت دکتر روحانی استوار به دو بحث بود ؛یک اینکه ایشان صراحتا گفته بود تلاش می‌کنم ورزش سیاسی نشود و دوم اینکه سعی می‌کنم حقوق جامعه رعایت شود. این سیاست ایجاب می‌کند که دوستان رعایت حقوق اساسنامه را بکنند و دخالتی نداشته باشند. دخالت وزارت ورزش برخلاف سیاست دولت روحانی است و فکر می‌کنم دستگاه وزارت ورزش به تبعیت از ریاست جمهوری این‌بار انتخابات را آزاد برگزار کند.

✔️به لحاظ آیین‌نامه‌های انتخابات فدراسیون فوتبال به‌نظر می‌رسد کسی که دو دوره رییس بود نباید در دوره سوم کاندیدا شود. آقای کفاشیان به‌نظر من اگر عرف و قانون را رعایت کند بهتر است خودشان کاندیدا نشود ولی بالاخره علاقه‌مندی و مباحث موقعیت و امتیازات و اعتبارات فدراسیون طوری است که کفاشیان به احتمال فراوان کاندیدا خواهد شد و در آن صورت من به‌عنوان علاقه‌مند به ورزش از کفاشیان خواهش می‌کنم این مسوولیت را به شخص دیگری واگذار کند چون واقعیت مطلب این است که هرچه داشته در این چند سال بهره برده و استفاده کرده و اگر کفاشیان مردانگی را رعایت کند باید کنار برود تا نیروی تازه نفس و تفکر جدید وارد این فوتبال شود.

✔️اگر وزارت ورزش همانند سابق باز هم در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت کند که مطمئن باشید بازهم کفاشیان رای خواهد آورد اما اگر شرایط را طوری فراهم کنیم تا بزرگان فوتبال مثل صفایی‌فراهانی و... کاندیدا شوند شک نداشته باشید که کفاشیان شانسی برای پیروزی دوباره در انتخابات اسفند ماه نخواهد داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر