بازدید 3300

کمک هیئت‌آفریقایی به‌اتحادیه‌عرب برای‌توقف جنگ

هیئت آفریقای جنوبی در راستای تلاش برای کمک به توقف حملات اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه با نمایندگان اتحادیه عرب دیدار کرد.
کد خبر: ۴۲۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰ 04 August 2014
هیئت آفریقای جنوبی در راستای تلاش برای کمک به توقف حملات اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین در غزه با نمایندگان اتحادیه عرب دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، «محمد صبیح»، معاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی امروز با هیئتی از جمهوری آفریقای جنوبی نشستی را برگزار کرد که شامل فرستاده‌های جاکوب زوما، رئیس جمهور آفریقای جنوبی به فلسطین و سرزمین‌های اشغالی بود.

محمد صبیح پس از این دیدار تصریح کرد: هیئت آفریقای جنوبی در سفر دوره ای خود با وزیر خارجه فلسطین، مقامات اسرائیلی و «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کرد و مایل به ملاقات با اتحادیه عرب قبل از سفر به دوحه برای دیدار با مقامات حماس بود.

هیئت آفریقای جنوبی در دیدار با محمد صبیح بر خواسته کشورش مبنی بر ضرورت آتش بس در نوار غزه و رفع همه انواع محاصره ملت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد :محاصره غزه نقض حقوق بین المللی است و مقامات اشغالگر باید آن را کاملا رفع کنند.

معاون دبیر کل اتحادیه عرب گفت که هیئت آفریقای جنوبی با طرف های ذیربط شامل مصر، طرف های منطقه ای و بین المللی برای توقف جنگ و بازگشت به مذاکراتی جدی تلاش می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی