بازدید 5238
طاهری خبر داد:

جمع‌بندی طرح اداره صدا و سیما در مجلس

کد خبر: ۳۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰ 13 April 2014
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، از جمع‌بندی طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: این طرح برای بررسی نهایی به اداره قوانین مجلس ارجاع شد.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با خانه ملت، با یادآوری جزییات جلسه امروز( دوشنبه 24 فروردین ) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون طرح اداره صدا و سیما به مرحله جمع‌بندی نهایی رسید.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح اداره صدا و سیما برای بررسی به اداره قوانین مجلس ارسال خواهد شد، افزود: اداره قوانین مجلس نیز تا دو هفته دیگر نظر خود را اعلام کرده و پس از اصلاح نهایی به صحن مجلس ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح اداره صدا و سیما بیش از 50 ماده دارد، تصریح کرد: یکی از بحث‌های مهم طرح اداره صدا و سیما کارآمد شدن شورای نظارت بر صدا و سیما است.

طاهری افزود: تاکنون برخی نظرات شورا نظارت بر صدا و سیما اعمال نمی‌شد این در حالی است که با تصویب نهایی طرح مذکور جای پیگیری وجود داشته و نتایج به دست مقام معظم رهبری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: اگر نظرات شورای نظارت بر صدا و سیما اعمال نشود به دفتر مقام معظم رهبری ارجاع خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد:همچنین در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: طرح امر به معروف و نهی از منکرو همچنین طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش جمعیت در کارگروه‌های کمیسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح